Евакуатори повертаються!

На сесії ЛМР прийняли «паркувальну» ухвалу, яка має розвантажити місто від навали автівок.

Депутати Львівської міської ради прийняли на сесії революційну ухвалу — суттєво обмежити стихійне паркування в центральній частині міста. Документ заборонив паркувати авто на більшості центральних вулиць, які досі були “козирними” для стоянки “крутих” автівок. Зокрема, паркуватися заборонено на парній стороні проспекту Свободи — між вулицями Беринди та Лесі Українки, тобто фактично біля “Віденської кав’ярні”. Це місце чомусь облюбували для себе деякі водії, незважаючи на те, що буквально за два кроки — платна парковка навпроти входу до нічного клубу “Фешн Клаб”.

Також паркуватися заборонено на площі Міцкевича та площі Галицькій (між площею Соборною та площею Міцкевича). Тут, неподалік готелю “Жорж” та різних пафосних кафе, кажуть, паркуються найбільші “крутелики”. А, крім того, для парковок закрили проїзд між вул. Підвальною та вул. Винниченка, на площі Митній (обидві сторони), вул. Князя Романа (між вул. Франка та вул. Шухевича, непарна сторона), вул. Дудаєва (обидві сторони), вул. Коперника (від просп. Свободи до будинку №40, обидві сторони), Словацького (обидві сторони). Також паркуватися буде зась на обидвох сторонах вулиці Торгової (біля ринку “Добробут”) та на площі Різні (між вулицею Торговою та проспектом Свободи, обидві сторони).

Щодо вулиць поза центром, то паркуватися заборонено на Городоцькій (між будинками № 139 та № 165, непарна сторона), Городоцькій (між вул. Бенедиктовича та вул.  Шевченка, обидві сторони), вул. Шевченка (між вул. Бенедиктовича та вул. Городоцькою, обидві сторони), вул.Чупринки (між вул. Київською та вул. Левинського, парна сторона), Городоцькій (між вул. Менцинського та вул. Наливайка, непарна сторона), на перехресті вулиць Тобілевича та Федьковича (обидві сторони), вул.  Хмельницького (від пл. Князя Ярослава Осмомисла до вул. Сянської, парна сторона).

Ухвала пройшла в сесійному залі без особливих зауважень. Адже через некоректне паркування окремих водіїв виникають затори. Особливо яскраво це було видно під час нещодавнього снігопаду, який паралізував місто. Міський голова Львова Андрій Садовий на сесії обурювався хамством таких любителів припаркуватися не там, де треба: “Ставлять машини біля “Віденської кав’ярні” і йдуть собі пити каву. А проспект Свободи — заблокований. Але ніхто на це не зважає. Є три машини, які постійно паркуються на вулиці Лисенка і створюють там колапс. Хоча  можна проїхати тридцять метрів вперед, заїхати у дворик Музею визвольних змагань і там припаркуватися”. Мер закликав прийняти ухвалу, аби перемістити водіїв на платні парковки. А ті, хто буде порушувати, — своїми штрафами поповнять надходження до міського бюджету. Ухвала набуде чинності з моменту підписання її міським головою Львова, на підписання він має п’ять днів. Тож цілком ймовірно, що вже з наступного тижня на вулицях Львова  побачимо давно призабуту картину евакуації автівок і скандалів між евакуаторами та горе-водями.

“З проханням прийняти таку ухвалу звернулась Патрульна поліція Львова, - розповів “ВЗ” керівник ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза. - У центрі Львова катастрофічна ситуація з паркуванням. Тому сесія ухвалила перелік вулиць, на яких паркування суттєво перешкоджає руху громадського транспорту, карет швидкої допомоги та машин, які прибирають дороги від снігу. Це дасть поліції можливість без проблем евакуйовувати припарковані автомобілі, не потрібна згода двох свідків. Заборона на паркування не стосується облаштованих парковок на цих вулицях. Евакуйовувати автомобілі будуть лише звідти, де паркування заборонене”.

Відтак евакуйовувати автівки будуть за допомогою чотирьох евакуаторів, які має на балансі “Львівавтодор”, штрафи буде виписувати Патрульна поліція. “Впольовані” машини відвозитимуть на штрафмайданчик на вулиці Конюшинній, 15. Аби забрати машину звідти, власник має заплатити штраф. Як розповіли “ВЗ” у Патрульній поліції, сума штрафу складається із послуг доставки на арештмайданчик плюс часу перебування на арештмайданчику. Крім того, сума штрафу залежатиме від зони міста, з якої транспортують авто на арештмайданчик. Тож сума у кожному випадку розраховується окремо і може сягати навіть кількох тисяч гривень.

Сподіваємося, “паркувальна” ухвала нарешті активізує будівництво у місті підземних паркінгів. Про їх будівництво говорять вже не один рік, але наразі ці плани залишаються лише на папері.

Фото з архіву «ВЗ»