Приміські маршрутки знову їдуть лише до автостанцій

Новий робочий тиждень стартував із запізнень львів’ян на роботу, а студентів – на пари.


На центральних дорожніх артеріях, зокрема на вул. Городоцькій  і у центрі — довжелезні затори, а на маршрутки довелося чекати по півгодини...   Приміські маршрутки які раніше тимчасово їздили по місту, знову їдуть лише до автостанцій. Зокрема, пасажири, які їздили маршрутками №133, 169, 115, 103  (через вул. Героїв УПА та Антоновича — до пам’ятника Степану Бандері), тепер змушені платити за проїзд в одну сторону вісім гривень.

«Очікувала на зупинці на вулиці Рубчака автобус №133. Ледве втиснулася у маршрутку. Водій запитав, чи знають пасажири про те, що тепер кінцевою зупинкою цього маршруту буде автостанція, що на вул. Петлюри, — розповіла «ВЗ» 50-річна львів’янка Катерина Співак. — Виходить, що  людям, які працюють на вул. Кульпарківській, Антоновича, чи студентам, що навчаються НУ «Львівська політехніка», тепер доведеться добиратися на навчання і на роботу аж двома видами транспорту».

Львів’янка Наталія Шутка додала: «Для багатьох приїжджих з Мостиського району стало несподіванкою, що кінцева зупинка їхніх маршруток не на АС-8 (головний залізничний вокзал), а на в’їзді до Львова на вул. Городоцькій (АС «Західна»). Водії просто ставили пасажирів до відома: «Все, приїхали!». При цьому тарифи на проїзд ніхто не переглядав. Люди заплатили, як раніше, коли їздили до району Привокзальної. А вчора — сюрприз: декому довелося їхати з двома-трьома пересадками. Було сумно спостерігати картину, коли пасажири чотирьох районів — Самбірського, Старосамбірського, Турківського брали штурмом маршрутки. Не всі могли поміститися, бо у Львові громадського транспорту не побільшало».

Телефоную по коментар до директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської ОДА Романа Кокотайла. Чиновник запевнив, що ЛОДА не причетна до  транспортних реформ. «Це вимога управління транспорту Львівської міської ради, — наголосив пан Роман. — Львівська ОДА завершила конкурси на перевезення, відповідно перекладено договори. Одна з вимог — їздити до автостанцій».

 Заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак не бачить від нововведень незручностей для містян та жителів приміських зон. «Закон України «Про автомобільний транспорт» передбачає, що приміські маршрути мають їздити до автостанцій, — наголосив пан Сергій. — Розумію мешканців Львівщини, які хочуть однією маршруткою їздити по Львову вздовж і впоперек. Але закон є закон. Те, що вчора відбулося, — приведення руху маршруток до вимог закону. На міських маршрутах, які їдуть від автостанцій (по місту), додано більше автобусів. Щоправда, є напрямки, які варто посилити, зокрема це від АС №3. Проблем із АС «Західна» немає. Працівники управління транспорту міської ради моніторять ситуацію. Єдина проблема — у міських перевізників чимало автобусів стоять на базі, бо нікого посадити за кермо. Багато водіїв поїхали на заробітки до Польщі».

Фото з архіву «ВЗ»