Стартував затяжний ремонтний бум...

Липень — час активної фази ремонту доріг. У Львові одночасно латають десяток вулиць - від центральних дорожніх артерій до внутріквартальних.

На ремонт закрили, зокрема, вул. Котляревського (від вул. Генерала Чупринки до вул. Нечуя-Левицького), вул. Нечуя-Левицького (від Котляревського до вул. Сахарова), вул. Садову, Богданівську.

Як розповів “ВЗ” начальник відділу капітального ремонту управління інженерного господарства Львівської міської ради Роман Зарицький, ці об’єкти — складні, ремонти затягнуться до жовтня-листопада. На кожній дорозі замінять інженерні комунікації, дренажну систему, асфальтобетонне покриття. На вул. Котляревського—Нечуя-Левицького буде прокладено нову трамвайну колію.

Запитую чиновника, у скільки обійдуться ремонтні роботи на цих дорогах. “На вул. Садовій - 25 млн. грн., на Богданівській - 56 млн. грн., на вул. Котляревського — Нечуя-Левицького — 44 млн. грн. Це дуже дорогі, об’ємні і складні ремонтні роботи. Реконструкцію Садової виконує львівський підрядник (ШРБУ-65), Котляревського — «Гарантспецбуд-Захід», Богданівську — турецька компанія «Онур».

Підготовчі роботи до ремонту стартували на вул. Богданівській — на відтинку від вул. Золочівської (залізничний міст) до вул. Богданівської, 19 (авторинок «Кривчиці»). Дорогу уже перекрили для транспорту. Пасажирам доведеться потерпіти, автобусні маршрути №19 та №39 тимчасово змінюють схему руху.

Так маршрутка №19 курсуватиме такими вулицями - вул. Богданівська, Старознесенська, Кордуби, Хмельницького. Автобусний маршрут №39 тимчасово змінив кінцеву зупинку на перехресті вул. Золочівська — Гайдучка.

Згідно з проектом,  на Богданівській планується заміна водопроводу, каналізації, облаштування проїжджої частини, хідників. Роботи на проїжджій частині фінішують ще цього року, а за благоустрій візьмуться наступного року.

Наступного тижня дорожники почнуть латати вул. Київську — від вул. Антоновича до вул. Генерала Чупринки.

А тим часом…

На ділянці від вул. Угорської до вул. Липової Алеї прокладають новий каналізаційний колектор. Це найскладніший етап реалізації проекту “Трамвай на Сихів”. Якби не дірявий старий колектор, який доводилося міняти, то трамвай на Сихів запустили б ще наприкінці минулого року. Прокладення колектора обіцяють завершити до грудня 2016 року.

“Колектор закритим методом у Львові будують вперше. Методика подібна до тієї, за якою будують метрополітен, - розповів на брифінгу директор ЛКП “Львівавтодор” Олег Береза. - Гарантія - 50 років. Діаметр колектора - 1,6 метра, це означає велику пропускну спроможність. Усі камери оброблені хімічним захистом, завдяки цьому труби не будуть піддаватися корозії.

У рамках проекту “Трамвай на Сихів” біля ринку “Санта Барбара” влаштовують дорожню основу. Частину ринку для цього уже вивільнили. З 12 липня для руху відкриють перехрестя вул. Франка і Стрийської (дорогу ремонтували в рамках трамвайного проекту. - Авт.). У планах - відремонтувати площу Франка, щоб відкрити трамвайне сполучення з Сихова до залізничного вокзалу.

Фото зі сайту Варіанти