«Відпочинок» у паризькому «Діснейленді» не вартий нервів і витрачених грошей"

Аби п’ять хвилин покататися на атракціоні, треба дві години вистояти в черзі


Фото з архіву сім’ї Озеряних

Подружжя підприємців Озеряних із Харкова вирішило зробити сюрприз своїй 12-річній дочці Єві — на літні канікули повезли її у паризький «Діснейленд» (комплекс парків розваг компанії «Волт Дісней» у місті Марна-Валле, що за 32 кілометри від центру Парижа). Висновок батьків — розрекламований «Діснейленд» не вартий витрачених грошей. Більшість атракціонів застарілі, потребують реставрації. А щоб на них покататися, потрібно вистояти півтори-дві години в черзі…

Вхідний квиток у комплекс «Діснейленд» для дорослого коштує 99 євро, для дітей віком до 13 років — 75 євро.

Як розповіла «ВЗ» мама Єви, Вікторія Озеряна, усі атракціони застарілі. Єдине, привертають увагу красиві декорації та антураж. «Усе решта в „Діснейленді“ — примітивне, — наголошує пані Вікторія. — Там може бути цікаво хіба що дітям п’ятирічного віку. А ці довжелезні черги… У кожній черзі треба стояти від години до двох. Плюс від загальної черги відгалужуються ще зо три. Спочатку незрозуміло, в яку стати, півдня розбиралася в цьому. Одна черга — для тих, хто просто хоче стояти в черзі. Друга — для тих, хто бере „електронний чек“, де написано годину приходу до атракціону. Коли приходиш у зазначений час, знову багато людей. Третя черга — для VIP-клієнтів, які платять за квиток у „Діснейленд“ 800 євро, спеціальний персонал проводить дітей на усі атракціони (там черга — на п’ять хвилин). Думаю, це не варте тих грошей. У літній час, коли канікули, там завжди багато дітей і шалені черги».

Окрема тема — харчування у «Діснейленді». Бракує кафе з нормальною здоровою їжею. На ятках продають попкорн, воду, морозиво. Найдешевше морозиво — 4 євро… І то треба вистояти в чергах. Всюди брудно та некомфортно.

І це ще не усі пригоди сім’ї Озеряних у Франції. Поселилися у хорошому чотиризірковому готелі в Парижі. У день виселення речі залишили біля рецепції і пішли на сніданок. Коли повернулися — однієї сумки не було… Вкрали найменшу сумку, де був ноутбук з цінною інформацією, документи, дорогі окуляри та аксесуари.

«Ми одразу запідозрили крадіжку, — каже Вікторія. — Ця сумка була добре запхнута між дві валізи. Щоб її забрати, треба було добре постаратися. Одразу видно, ніхто з вулиці не забрав. Працівники рецепції від нас «відхрещувалися», мовляв, це ваші проблеми, не потрібно було тут речі без нагляду залишати. Не захотіли глянути відеозапис. Сказали звернутися в поліцію, написати заяву, і лише тоді зможуть подивитися по камерах. Ми сказали, що готові звернутися у поліцію.

А вони видали: «Це займе вам три години». Мовляв, краще не робіть цього, бо не встигнете на літак… Підозрюємо, до цього причетні працівники готелю. Бо знають, що туристи не будуть зривати повернення додому, аби написати заяву в поліцію".

Коли харків’янка повернулася в Україну, звернулася по допомогу у французьке консульство. Також написала листа менеджеру готелю, де вкрали її сумку.

«Нам відповіли, що менеджера немає на місці, у нього немає часу на розмову з вами, — обурюється Вікторія Озеряна. — Відчепіться від нас, зверніться в поліцію!

Ось яке ставлення до гостей, які платять за добу проживання чималі гроші".

Щоб ваша подорож була успішною

● Бронюючи готель звертайте увагу на відгуки гостей, зокрема на сайтах Tophotels, Tripadvisor, на сайті готелю та на сторінках закладу у соцмережах.

● Стежте за своїми речами в готелі. Цінності (ювелірні вироби) зберігайте у сейфі (як правило, він платний), речі не залишайте без нагляду, здавайте в камеру схову.

● Не залишайте на видному місці в номері дрібних доларових банкнот (1−5 доларів). Покоївки подумають, що це їхній «гонорар» за прибирання в номері.

● За день до вильоту узгодьте зі своїм туроператором, чи не змінилася година вильоту в аеропорту.

● Бронюйте тур у надійних турагенціях, які відповідають вам на усі питання. Якщо менеджер має сумніви щодо години вильоту чи формату харчування в готелі (у деяких закладах All inclusive обмежене певними годинами), варто відмовитися від послуг цієї фірми. А то під час виселення можуть вручити рахунок за харчування у ресторані, хоча ви там не їли…

● Договір із турфірмою зберігайте до кінця подорожі. У разі надання неякісних послуг можете оскаржувати це у судовому порядку.