У Львові відновлять «Підвішану послугу»

Проєкт розрахований переважно на переселенців, щоб подарувати їм емоцію доброзичливості та затишку

Щоб підтримати бізнес туристичного сектору (ресторани, кафе, галереї, музеї), з наступного тижня у Львові запроваджують, точніше відновлюють, проєкт «Підвішана послуга». Суть акції — хтось з відвідувачів оплачує послугу, заклад позначає цю інформацію на видному місці, аби хтось міг нею скористатися (якщо у потребуючої людини обмежений бюджет). Організатори проєкту — управління туризму міської ради та ЛКП «Центр розвитку туризму».

Традиція оплатити «послугу для когось» походить з італійського Неаполя. Там кафе практикували «Підвішану каву». Згодом ідею перейняли по всьому світу.

Нагадаємо, кілька років тому у Львові кав"ярні активно практикували пригощання кавою коштом іншого клієнта, який попередньо оплатив напій. Згодом кількість кавових благодійників суттєво впала, про «Підвішану каву» довелося забути. Іноді кавою коштом іншого відвідувача заклади пригощали на Свято кави, яке традиційно відзначають у місті Лева.

«Мета проєкту „Підвішана послуга“ — дарувати послугу, продукт тому, хто не може собі цього дозволити зараз, у складний час війни, — розповіла для „ВЗ“ начальниця управління туризму Львівської міської ради Христина Лебедь. — Хочемо об’єднати бізнес та заклади культури навколо соціального проєкту і таким чином підтримати підприємців та учасників туристичного середовища. Так посилимо і роль міста, яке у час повномасштабної війни приймає українців з інших регіонів. Допоможемо гостям міста, українцям, які вимушено мешкають у Львові, та львів’янам — отримати емоцію доброзичливості та затишку у місті».

Чиновниця каже, що підприємці Львова позитивно сприйняли ідею «Підвішана послуга».

«У час війни у ресторанах Львова не стали пити менше кави, — розповів „ВЗ“ менеджер кафе в центрі Львова Олексій Данилюк. — Але кава стала дорожчою, на це вплинув курс долара, вартість бензину, відтак подорожчала доставка… До нас часто приходять переселенці, які не мають грошей на каву, замовляють найдешевший чай чи воду з лимоном. Якщо у ресторанах запровадять проєкт „Підвішана послуга“, то більше клієнтів зможуть випити кави, а наші баристи та офіціанти матимуть виторг. Це хороша соціальна ініціатива. Частину грошей від продажу кавових напоїв ресторани скеровують на ЗСУ, а тепер ще будуть допомагати переселенцям — пригощати їх кавою, за яку хтось заплатив».

Схожі новини