Продажі нових «яблучних» планшетників стартували без традиційних кілометрових черг
- 05.11.2012, 15:53
- 1 214
Напередодні вікенду стартували продажі нових пристроїв від “яблучної” компанії Apple — iPad mini та повнорозмірного iPad четвертого покоління. Новинки одночасно надійшли у фірмові магазини Apple Store на території США та ще 33-х країн, не обділивши присутністю також більшу частину території Європи.
За оцінками фахівців, початок продажів покупці зустріли доволі “прохолодно”, адже зазвичай під час старту реалізацій нових гаджетів компанії утворюються величезні черги. Приміром, у Гонконгу, який першим серед усіх країн отримав iPad mini, у полудень очікували свій зарезервований заздалегідь товар лише п’ятеро осіб. В Австралії та Японії також були значно коротші черги, ніж бувало раніше. А от у американському Нью-Йорку, навіть незважаючи на наслідки урагану “Сенді”, в одному з магазинів за новинками утворилася черга із 750 осіб.
Ціна нового iPad mini в США розпочинається із 329 доларів за “молодший” пристрій із 16 гігабайтами вбудованої пам’яті без можливості доступу до стільникових мереж. За повнорозмірний iPad четвертого покоління із 16 Гбайтами вбудованої пам’яті і також без стільникового модулю доведеться заплатити 499 “зелених”.