Передплата 2024 ВЗ

«Мало де так уміють знецінювати національні трагедії»…

«Героїчна Буча Комбуча»: з’явилися нові охочі хайпонути на трагедії

Фото з відкритих джерел
Фото з відкритих джерел

Іще не вщух скандал довкола пива «Герої не вмирають», на яке спромоглася столична броварня Varvar Brewery, як з’явилися нові охочі хайпонути на темі війни. Черговий «героїчний» напій випустила фірма з Ірпеня (Київщина), що спеціалізується на напоях із чайного гриба (комбуча). Підприємці оскандалилися з цинічним маркетинговим ходом — свою нову лімітовану колекцію напою назвали «Героїчна Буча Комбуча».

«Героїчна Буча Комбуча» — це крафтова партія найкращої Комбучі у честь героїчного міста Бучі та побратима міста Ірпінь. Кришталево чиста вода, високі технології та повністю стерильне виробництво", — розхвалюють свою продукцію горе-бізнесмени.

Як таке спало на думку? Використовувати для реклами напою назву міста, де російські окупанти закатували сотні мирних українців? Цей жах став відомий в усьому світі, після того, як війська рашистів втекли з-під Києва. Тоді просто на вулицях знайшли десятки тіл закатованих, а згодом стало відомо про будинки-катівні, про свіжі братні могили… Буча стала символом російського терору, по суті, геноциду українців. У цивілізованому світі ці жахіття отримали назву Bucha massacre (Бучанська різанина).

«Героїчний» напій спричинив хвилю обурення у соцмережах.

Валерій Лещинський, фотохудожник: «Можете собі уявити в Ізраїлі «газіровка «Голокост»? «Комбуча Буча» в Україні - це те саме. Тільки оскотинене «єдиним кварталом» населення не усвідомить цього. Занадто довго його привчали хрюкати під «сіньйор-голодомор». Мало де вміють так знецінювати національні трагедії - це можливе лише там, де відсутня гідність… Ми станемо Європою, коли «попіл Клааса застукає в серце», а не випускатиметься півко «Герої не вмирають». Тим більше насправді герої вмирають. Виявляється, за те, щоб ці «гєнії маркетингу» могли заробити на них пару гривень».

Роман Гурський, журналіст: «Це пи*дець! Ці дегенерати паразитують на трагедії в Бучі! Комбуча „Героїчна Буча“. Чми. Просто кончені».

Олексій Петров, військовий: «Я все розумію. Бізнес. Продажі. Конкуренція. Гроші. Податки. Частина йде на ЗСУ… Але ж десь мусить бути тонка червона лінія, за яку не можна заходити. Нікому. Взагалі…"Комбуча Буча». Йо*нулись зовсім? Чи фразою «А ми жиж донатимо на ЗСУ» можна тепер виправдати все що завгодно? Горілку «Підвали Азовсталі», пиво «Ірпінський міст» або «Пекло Соледару»? Ну звучить же, да? Як уже хтось помітив з друзів, доки ніхто з виробників бетону не додумався до слогана на кшталт «Наш бетон міцніший, ніж Маріуполь» — і фото драмтеатру на рекламний щит. Головне, потім написати як індульгенцію: «Частина прибутку йде на потреби ЗСУ» — ну, щоби не було ніяких питань…"

P.S.

Після того, як в соцмережах пішла нищівна критика напою «Героїчна Буча Комбуча», виробники цієї продукції закрили свої сторінки в соцмережах, а телефони перевели в режим автовідповідача. Очевидно, навіть не вистачило духу привселюдно вибачитися за свій цинізм, як це зробили у Varvar Brewery…

А тим часом…

Патрона пустили на «Патрончики»…

Неймовірна популярність українського пса-сапера Патрона призвела до того, що його зображення почали використовувати для найменування харчової продукції. І добре б це були тільки цукерки «Патрон», які можна побачити на полицях наших магазинів. Але наші маркетологи не можуть без того, аби не пробити дна…

Відеоблогер Андрій Карпов (Андрій Полтава) оприлюднив у своєму пабліку фото… сосисок «PATRONчики». Пачка сосисок виробництва ТК «Тарасівські ковбаси» із зображенням пса Патрона красується на полиці магазину. «Шкода Патрона. Ну хто йому винен. Не треба було мати такі високі рейтинги», — саркастично прокоментував Андрій Полтава.

Сосиски «PATRONчики» — це, звичайно, зашквар. У соцмережах негативно оцінили таке знущання з песика Патрона. «Провальний маркетинговий хід зробив бренд „Тарасівські ковбаси“ в гонитві за трендами, — пише паблік Маркетолог 2.0. — Пес Патрон став „обличчям“ нового продукту ТК. У мережі швидко поширили меми в стилі „песика жаль“… На офіційній сторінці Патрона в Instagram гостро розкритикували автора ідеї. За такий маркетинговий хід вже подали до суду».

Схожі новини