Передплата 2024 «Добрий господар»

«Вони вирішили трохи заробити грошенят на війні та на памяті загиблих. Для цього випустили пиво «Герої не вмирають»

У мережі захейтили броварню Varvar brewery

Етикетка пива "Герої не вмирають". Фото Фото з ФБ Віктора Тарана
Етикетка пива "Герої не вмирають". Фото Фото з ФБ Віктора Тарана

Українську броварню Varvar brewery «захейтили» у мережі через те, що вона приблизно півроку тому зробила пиво «Герої не вмирають». Скандал з «патріотичним «пивом спричинив справедливий шквал критики у бік пивоварів. Приєдналися і відомі політики та громадські діячі.

З чого все почалося, роз’яснив у своєму дописі на ФБ політолог Віктор Таран: «Кожен з нас самостійно вирішує, як провести ці вихідні. Але у мене для вас, друзі, є одна рекомендація ЯК НЕ ВАРТО ЇХ ПРОВОДИТИ. Не рекомендую іти у заклад, де ображають і хамлять військовим, — Varvar brewery. А все почалось із того, що вони вирішили трохи заробити грошенят на війні та на памяті загиблих. Для цього вони випустили пиво „Герої не вмирають.“ Коли військові почали обурюватись, у відповідь полетіли мати і хамство. Особливо це яскраво видно під дописом, у якому виробник пояснив свою позицію. Краще б мовчав. Особисто для мене історія зрозуміла. Якщо вони не вибачаться, не приберуть пиво і не звільнять SMM-щиків, які обзивали військових, то після перемоги до них більше ніколи не зайду. А вам пропоную зайти до них на сторінку, подивитись на цей треш і написати усе, що про це думаєте».

Пивовари, які зрозуміли, що таки «зашкварилися», опублікували у себе у соцмережах вибачення: «Нашій команді дуже шкода, що ця ініціатива викликала такий негативний відгук. Ми визнаємо, що влітку, коли виникла ідея розробити благодійний сорт, весь прибуток від якого був би сім'ям загиблих хлопців, ми ухвалили дещо необдумане та емоційне рішення взяти саме цю назву, „Герої Не вмирають“. Влітку ми втратили друга та колегу, наш пивовар Ярослав загинув на полі бою, і ця фраза попри всю болючість — бо герої вмирають — стала для нас тим, у чому ми хотіли переконати самих себе. До речі, абсолютно весь прибуток від продажу „Героїв“ йде до БОН Благодійний Фонд. Усі звіти ми відкрито надамо. Просто зрозумійте, ми пивовари. Ми робимо те, що вміємо щоби допомогти. Нашою метою ні в якому разі не було когось зачепити, знецінити пам’ять, роздратувати чи підвищити свої продажі. Кожен із нас втратив когось чи щось у цій війні. І кожному боляче, страшно. Давайте підтримувати один одного».

Реакція мережі

Юлія Вітковська, волонтерка: «Підтримувати одне одного?! Чим б… дь ви підтримуєте? Тим, що використовуєте в назві для пива слова, що є болючими для українців? Герої вмирають, сходіть на кладовища і подивіться! Чи може вам, б… дь, розповісти і показати від чого вони ВМИРАЮТЬ (боронячи на фронті ваші дупи також!)? Пам‘ять про них буде вічною і без вашого пива!»

Віктор Трегубов, співзасновник партії «Демократична сокира»: «Вибачте, накипіло. Шановні маркетологи. В с… ку собі засуньте свої „бургери Байрактар“, „котлети ЗСУ“ та інші г… ни „Патріотичні“. Окремий привіт Varvar brewery з пивом „Герої не вмирають“ та купою дегенератів, які вирішили розповісти, що так і треба, а всі, кому не подобається — хом’яки та дебіли, ще до того, як компанія встигла вибачитися… Кров бійців — не фарба для ваших етикеток. І тим, що у вас самих колега півроку тому загинув, виправдовуватися не треба. Хотіли б — зробили б іменний випуск… Тож, вибачте, відтепер ваше пиво будуть брати трішки менше. Дивний в нього буде присмак — трішки крові, трішки сечі. А шкода, мені раніше подобалося».

Софія Федина, народна депутатка України: «Герої не вмирають» — це не назва для пива чи горілки. Добре, що дійшло".

Світлана Панченко-Вепшина, маркетолог: «Ви там зовсім того? Це я вам як маркетолог, дипломна робота якої була по позиціонуванню пива „Оболонь“, волонтер з 2014 і сестра трьох братів, що захищають зараз Україну, кажу. Прям уявляю, як я приходжу до магазину і купую їм саме це пиво, щоб пом‘янути їхніх полеглих побратимів, так? Чи щоб відсвяткувати день народження когось? Це такий репутаційний провал, який можна порівняти лише з репутаційними втратами „Цитруса“ декілька років тому».

Раїса Кравець, дружина загиблого воїна: «А я, наприклад, не хочу цього вислову бачити ні на футболках, ні на пиві, ніде, бо ваша пам`ять про загиблих цим і закінчується, герої вмирають — і про них забувають. Відповідаю як дружина загиблого воїна. Я не хочу такої пам’яті для свого чоловіка, це скоцтво!».

Схожі новини