«Поліські вовки» агресивні на футбольному полі
Спортсмени запозичили від сіроманців командний дух
У львівських «Карпат» — лев, у донецького «Шахтаря» — кріт, у закарпатського «Миная» — лисиця, а у житомирського «Полісся» — вовк. Футбольні клуби України беруть собі у підмогу тварин.
Ще одна вітчизняна команда «на фарт» зробила своїм символом звіра. Керівництво житомирського «Полісся» вирішило, що найкраще на перемоги його підопічних надихатиме талісман в особі вовка — поширеної тварини місцевих лісів. Зображення його голови відтепер присутнє на логотипі клубу. Як зазначили у пресслужбі «Полісся», ця емблема відповідатиме амбіціям клубу. Гаслом оновленого бренду «Полісся» стало: «Сила в зграї». Це дещо перефразована цитата із «Книги джунглів» Редьярда Кіплінга. Повністю вона звучить як «Сила зграї - у кожному з вовків, сила вовка — у рідній зграї». Головний сенс нового гасла у тому, що лише разом ми зможемо збудувати клуб, який буде здатним досягати найвищих результатів".
В Україні кількість вовків наближається до 3 тисяч особин. Цих тварин віддавна наділяють фізичною витривалістю, швидкістю, спритністю, колективізмом, настирливістю.
Зображення вовків присутнє у символіці легендарного батальйону ЗСУ «Вовки Да Вінчі». Командирові цього підрозділу Дмитру Коцюбайлу друзі подарували на день народження маленького вовчика. Сам «Да Вінчі» розповідав свого часу «Високому Замку», що своїм символом його воїни зробили вовків через те, що вони завжди націлені на перемогу, згуртовані, безкомпромісні, ніколи не зрадять, не відступлять від своєї мети.
Схоже, такі принципи сповідує і футбольна команда із Житомира, яка «породичалася» із вовком. Минулої неділі сенсаційно перемогла «Шахтар».