Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Вчені попередили про загрозу нової смертоносної епідемії

• 13.08.2019, 20:33

Міжнародна група вчених попередила про можливу появу в найближчому майбутньому нової смертоносної епідемії.

Про це повідомляє видання УНІАН з посиланням на Science Daily.

За словами вчених, бактерія Clostridium difficile, яка спричиняє інфекційні захворювання кишківника, еволюціонує з появою виду, який стійкий до дезинфікуючих засобів і легко поширюється. Мікроорганізм може спровокувати як легку діарею, так і небезпечні для життя стани, наприклад сепсіс.

Дослідники проаналізували геном 906 штамів клостридії, виділених з людини, тварин (собак, свиней та коней) і навколишнього середовища. Виявилося, що в даний час формується різновид мікроорганізму, який пристосований для виживання і росту в лікарняних умовах.

Бактерії утворюють спори, стійкі до впливу зовнішнього середовища і легко передаються від людини до людини. До захворювань часто призводить прийом антибіотиків, які знищують корисну мікрофлору Цей штам присутній у 70 відсотках зразків, узятих у пацієнтів лікарень. Він має мутації, які дозволяють бактерії краще засвоювати цукор. Результати дослідження показали, що мікроорганізми активніше колонізують кишківник мишей, раціон яких багатий вуглеводами.