«В оточенні Меркель може бути російський «кріт»
Зареєстрований Кремлем у Німеччині Інститут «Діалог цивілізацій», каже Міхаїл Ходорковський, вербує «європейську еліту»
Кремль може мати інформатора в оточенні канцлерки Німеччини Ангели Меркель. Як інформує портал tvp.info.pl, про це на засіданні Комітету з питань іноземного втручання Європейського парламенту (INGE) заявив Міхаїл Ходорковський, ексвласник нафтової компанії ЮКОС, а нині критик
«Німеччина є однією з тих країн, де втручання Кремля є найбільш інтенсивним, — стверджує Ходорковський. — Для реалізації своїх закордонних інтересів Кремль підтримує контакти з кількома десятками депутатів Бундестагу й німецькими громадськими активістами».
Нагадаємо, за часів
«Ексглава російської залізниці й високопосадовець Служби зовнішньої розвід
Як застеріг Ходорковський, це не ті дані, правдивість яких він зможе довести у суді. Але при цьому наголосив, що у достовірності своєї інформації впевнений.
За словами Ходорковського, росіяни купують у Німеччині компоненти для виготовлення зброї масового ураження — за посередництва підставних фірм. «Це люди Євгєнія Прігожина, люди з близького оточення Путіна, — розповів Міхаїл Ходорковський. — За нашою інформацією, він пов’язаний з убивством трьох російських журналістів. Прігожин також є керівником приватної військової компанії, відповідальної за злочини в Африці». Медіа пов’язують Прігожина з діяльністю приватної військової компанії, яка працевлаштовує найманців — так званою Групою Вагнера. Нещодавно «вагнерівці», які воювали й на українському Донбасі, «засвітилися» у Центрально-Африканській Республіці (виступили на боці її чинного президента, який бореться проти повстанців, лідером яких вважає експрезидента). У ЦАР російські найманці «відзначилися», зокрема, тортурами, вбивствами й зґвалтуваннями.
А тим часом…
Як повідомляє німецьке видання Die Welt, потяги, що курсуватимуть новою залізничною лінією, яка сполучить Мюнхен і Ліндау, обслуговуватиме російська компанія «Трансмашхолдинг» (TMХ).
Інвестором будівництва, що розпочнеться у грудні 2021 року, буде британська компанія GoAhead, а потяги виготовить швейцарська компанія Stadler. Швейцарці побоюються, що російський ТМХ займатиметься промисловим шпигунством: «Критично ставимося до того факту, що це російські конкуренти, які можуть потрапити на європейський ринок і таким чином отримати доступ до конфіденційних технологій». Як пише Die Welt, японські та європейські виробники уже мали схожу проблему у Китаї. Вони продали КНР свої поїзди, які обслуговували китайські перевізники, а потім китайці почали будувати свої потяги — за технологією тих, які купили у Європі та Японії… Власниками TMХ є Іскандер Махмудов, статок якого Forbes оцінив у 11,6 мільярда доларів, і Андрій Бокарев. Раніше були акціонерами російської збройової компанії «Концерн Калашников».