Електронна бабуся спече електронний торт
В Україні запускають маркетплейс для пошуку бабусь на годину «єБабуся»
/wz.lviv.ua/images/caricature/_cover/522175/karykatura.jpg)
Придумала цей проєкт українська фахівчиня з маркетингу Ксенія Ларіна. А далі запитала в LinkedIn-аудиторії, чи цікавим він буде для користувачів, повідомляє dev.ua. Ідеться про так званий маркетплейс бабусь «єБабуся», де, за задумом авторки, «онуки» змогли б знаходити бабусь для спілкування, допомоги по дому й просто для душі. Бабусі б своєю чергою отримували додатковий дохід до пенсії, спілкування з молоддю й відчуття потрібності.
Ларіна додає: «Наші батьки та бабусі з дідусями вже адаптуються до нових технологічних реалій. Вони є в TikTok та Instagram, деякі торгують на Etsy чи шукають ідеї для рукоділля на Pinterest. У них повноцінне життя, й іноді це тільки питання нашої готовності та відкритості до них, а не навпаки».