Точний як потяг у Німеччині? Уже не актуально
Понад третина швидкісних поїздів Deutsche Bahn прибувають зі значним запізненням
Знаменитий Deutsche Bahn, німецьку залізницю, тривалий час вважали ледь не еталоном транспортної точності. Запізнення потяга на кількадесят секунд було ледь не сенсацією… Але ті часи вже минули, визнає «Німецька хвиля».
Непунктуальність Deutsche Bahn, а саме його швидкісних потягів далекого сполучення, нікуди не ділася навіть під час фінального турніру футбольного Євро-2024, що влітку минулого року відбувся у Німеччини. Деякі збірні переміщалися між містами, де грали свої матчі, саме потягами. Які часто-густо запізнювалися…
За даними, які оприлюднив DB, минулого року лише 62,5% поїздів далекого сполучення, що курсували в Німеччині, прибули у пункти призначення відносно вчасно (тобто із відхиленням від розкладу не більше ніж на 6 хвилин). Це трохи гірше, ніж 2023 року, коли відносно вчасно прибули 64% швидкісних поїздів далекого сполучення.
Пунктуальність німецької залізниці почала відходити в минуле з 2021 року. Deutsche Bahn пояснює ці проблеми «застарілою і перевантаженою інфраструктурою», через яку, мовляв, трапляються затримки. Також ситуацію, пояснює перевізник, погіршують ремонтні роботи, що тривають на коліях… Deutsche Bahn нарікає, зокрема, на збільшення завантаженості великих транспортних вузлів ФРН і «напружений ринок праці», через який німецька залізниця має проблеми із заповненням вакансій. І нарешті, частину залізничної інфраструктури на півдні Німеччини пошкодила сильна повінь, що сталася торік у червні. Deutsche Bahn визнає свої недоліки й обіцяє, що невдовзі ситуація покращиться. Серед заходів, які мають цьому посприяти, — анонсоване перевізником скасування обмежень швидкості на деяких ділянках колії (після завершення їх ремонту).
А от у регіональних потягах DB великих проблем із дотриманням розкладу немає. 2024 року відносно вчасно до пунктів призначення прибули 90,3% регіональних поїздів, що курсували у ФРН.