Суд у США визнав рекламний підрозділ Google незаконною монополією
- 18.04.2025, 20:15
- 201
Федеральна суддя у США постановила, що рекламні технології Google є незаконною монополією. Це рішення може суттєво вплинути на прибутки компанії, зокрема на сегмент, який щоквартально приносить близько 8 мільярдів доларів
/wz.lviv.ua/images/news/_cover/531353/unknown.jpeg)
Про це повідомляє Washington Post.
Судовий розгляд стосується ролі Google у посередництві між продажем і розміщенням цифрової реклами на вебресурсах. Позов проти компанії подало Міністерство юстиції США ще на початку 2023 року. У ньому Google звинуватили у зловживанні ринковою владою шляхом технологічної інтеграції та контрактної політики, яка змушувала рекламодавців користуватися її сервісами.
Федеральна суддя Леоні Брінкема з Александрії (штат Вірджинія) зазначила, що Google протягом понад десяти років об'єднував свій рекламний сервер і рекламну біржу, що дозволяло компанії встановлювати й утримувати монопольну позицію.
Водночас суд не визнав незаконним придбання Google рекламної платформи DoubleClick у 2007 році, як того вимагали прокурори. Тому малоймовірно, що Google змушуватимуть відмовитися від цього активу.
У компанії вже заявили, що оскаржуватимуть рішення. За словами віцепрезидентки Google із регуляторних питань Лі-Енн Малголланд, рекламодавці самі обирають Google через зручність і ефективність її рішень.
У WP наголошують, що рекламний підрозділ є однією з ключових складових бізнесу Google — щокварталу він приносить близько 10% загального доходу компанії.