Від зброї до цензури: у США досі функціонує пропагандистський телеканал RTVI

  • 10.08.2022, 02:30
  • 526

російський державний канал RTVI має юридичну особу та редакцію в США, але їх не називають іноагентами і не переслідує кремлівська влада, йдеться у розслідуванні видання «Проект»

Від зброї до цензури: у США досі функціонує пропагандистський телеканал RTVI
Від зброї до цензури: у США досі функціонує пропагандистський телеканал RTVI

Канал приховує справжнього власника. У 2019 році «Проект» довів зв’язок RTVI із менеджментом «ростеху» — компанії, яка відповідає за виробництво російської зброї. Тоді канал спробував сховати цей зв‘язок й оголосив, що новим власником став американський ресторатор вірменського походження Мікаел Ісраелян.

Насправді RTVI має дві юрособи й Ісраелян став власником тільки американської (компанії Overseas media). Головною є російська — компанія RTVI Production. Нею володіє Ганна Дмитрик, яка раніше працювала в структурах, пов’язаних з «ростехом».

До того ж американське бюро не є самостійним — журналісти, які працюють у США, отримують редакційні завдання з москви.

московський офіс після вторгнення росії в Україну зажадав від співробітників називати війну «спецоперацією», а 21 березня дав вказівку припинити ефір через те, що обговорювалась тема як російські вояки займають селища під Києвом і вторгаються до будинків місцевих жителів, — зазначили розслідувачі.

Схожі новини