Передплатити

Відтепер у YouTube можна буде залишати «чайові» авторам контенту

Відеохостинг YouTube запускає нову функцію, завдяки якій користувачі зможуть залишати "чайові" авторам відео


Про це повідомляється в блозі YouTube.

Про деталі також інформує видання The Verge.

Нова функція отримала назву «Super Thanks» (дослівно — «Суперспасибі»).

Функція дозволить відправляти «чайові» блогерам і авторам відеороликів. Сума винагороди коливатиметься від 2 до 50 доларів (або в еквіваленті регіональної валюти).

YouTube додає на панель під роликами кнопку «Суперспасибі» (вона у формі серця зі знаком долара та розташована поруч із кнопкою для скачування).

Скрін
Скрін

Користувачі можуть відправляти «донати» в розмірі $ 2, $ 5, $ 10 або $ 50 доларів. Під час вибору одного з чотирьох варіантів, глядач побачить на екрані анімацію, яка зображатиме святкові кульки й конфеті.

Згодом користувачі, які зробили «донати», будуть «підсвічуватися» в коментарях.

«Донати» нададуть авторам відеороликів можливість додатково монетизувати їх. Водночас користувачі зможуть заохотити їхню роботу — безпосередньо під час перегляду відео на YouTube.

Варто зазначити, що нова функція тестувалася протягом року і спочатку називалася «Viewer Applause», але згодом її перейменували на «Super Thanks».

Наразі функція «Super Thanks» доступна в бета-версії для творців контенту та глядачів у 68 країнах світу (як для користувачів комп’ютерів, так і мобільних пристроїв (на Android та iOS)).

Зокрема, функція доступна в: Австралії, Австрії, Аргентині, Білорусі, Бельгії, Болгарії, Болівії, Боснії і Герцеговині, Бразилії, Великій Британії, Угорщині, Гватемалі, Німеччині, Греції, Данії, Індії, Іспанії, Італії, Канаді, Латвії, Литві, Польщі, Португалії, США, Франції та ряді інших країн. України в цьому переліку поки що немає.

У службі підтримки Google поінформували, що для тестування функції «Суперспасибі» відібрали невелику групу авторів контенту, які вже отримують гроші в межах Партнерської програми YouTube. З часом доступ до функції буде відкрито для більшої кількості авторів.

Функція поки недоступна для таких відео: з обмеженням за віком; з доступом за посиланням; з обмеженим доступом; з матеріалами для дітей; з контентом, щодо якого була подана заявка Content ID; з кампанією зі збору коштів у рамках сервісу «YouTube Благодійність»; незавершених премʼєр і трансляцій (функцію можна увімкнути для збережених записів).

Особливістю нової функції став той факт, що надсилати «чайові» творцям контенту можна за звичайні опубліковані відеоролики.

Читайте також: Завдяки Інтернету кожен може бути журналістом