На нові великогабаритні автобуси шукають нових водіїв

ЛКП «АТП № 1» шукає водіїв автобусів. Вакантні посади виникли не через те, що керманичі маршруток продовжують звільнятися і їдуть до Польщі на кращі умови та зарплату.

Причина в тому, що до кінця року АТП № 1 має отримати 150 нових великогабаритних, низькопідлогових автобусів: 100 МАЗів і 50 «Електронів». Для цього потрібні водії категорії D, які будуть їздити на автобусах великого і середнього класу.

Усіх, хто має бажання працювати водієм, просять зголошуватись в офіс АТП № 1, що на вул. Авіаційній, 1. Підприємство пропонує комфортні умови праці та весь соціальний пакет (виплату лікарняних, відпускних, страхування та надання матеріальної допомоги).

Як повідомив «ВЗ» директор АТП № 1 Орест Хамула, підприємство шукає ще 240 водіїв, частину яких працюватимуть на заміну напарника.

«Зі 150 автобусів, які ми придбали в лізинг нам прийшло тридцять, — каже він. — Для тридцяти автобусів ми ще знайшли водіїв. Обіцяємо зарплату у понад 12 тисяч гривень на місяць. Платня залежить від кількості годин на роботі».

За його словами, претенденти на роль керманича маршруток звертаються в АТП, цікавляться умовами праці, але не всі погоджуються працювати. Мовляв, за кордоном кращі фінансові умови.

«Деякі кадри не хочуть до нас йти через те, що доводиться перевіряти посвідчення пільговиків, — наголошує пан Орест. — Неодноразово наших водіїв ображали недобросовісні пасажири, били їх».

Відтак гострий брак водіїв, каже Орест Хамула, є не лише у місті Лева, а й по всій Україні.

Нових водіїв підприємство готове навіть навчати, які працюватимуть на сучасних великогабаритних автобусах.

«Традиційно беремо водіїв з досвідом роботи. Але також готові навчати їх за власний кошт. На Личаківській є спеціальний навчальний центр. Там навчання коштує 11 тисяч гривень. Якщо наберуть групу, то готові оплатити це. Але група ще набрана… Зараз беремо тих водіїв, які мають категорію D», — каже пан Орест.

Директор АТП№ 1 також розповів, що будуть робити зі старими автобусами:

«Старі автобуси теж будуть працювати на усіх маршрутах. Але автобуси, яким по 8−12 років підуть на капітальний ремонт. Згодом вони теж виїдуть на маршрути Львова».