Де у Львові «пройтися старовинними борделями»?
Соцмережі заполонила агресивна реклама сумнівних екскурсійних турів
/wz.lviv.ua/images/articles/_cover/528295/lviv.jpg)
Останнім часом соцмережі заполонила агресивна реклама екскурсійних турів по Львову та по інших містах. Тематика таких екскурсій найчастіше «нижче поясу», зокрема, пропонують тури «по старовинних борделях Львова», а також Києва, Чернігова тощо. Чомусь про старовинну архітектуру цих міст навіть не йдеться.
Ще один кейс — рекламується «найкращий гід України», прізвище якого ні про що не говорить. Хто його визначив найкращим, за якими критеріями? Питання риторичне. Цей унікум буцімто створив спеціальний канал про Львів, де розповідає, «де смачно поїсти за 150 гривень» та інші чудасії. Клікнувши на це посилання, опиняєшся в телеграм-каналі, який транслює нав’язливу рекламу і пропонує переходити ще далі за посиланнями.
У фейсбучному месенджері «вербують» на екскурсію по Львову, вимагаючи одразу подати свої особисті дані і заплатити 400 гривень за екскурсію.
Тема екскурсії невідома, час і місце обіцяють повідомити згодом…
Що це за підозрілі новації і чи знають про них у туристичному сегменті Львова? Про це ми розпиталися у керівниці управління туризму Львівської міської ради Христини Лебідь.
«Якщо говоримо про асоціативний маркетинг, то зараз помічаємо у соцмережах появу роликів, які, наприклад, розповідають про те, що десь у Львові можна щось поїсти чи побачити за досить невеликі гроші, — говорить Христина Лебідь. — І цей ролик виглядає неймовірно правдоподібно. Наша команда досліджувала цю тенденцію. Якщо додивитися ці ролики до кінця, там немає відповіді на питання, яке вони ставлять, натомість вони пропонують перейти в телеграм-канал, аби продовжити комунікацію і отримати інформацію далі. На жаль, це є сьогоднішній виклик для нас в інформаційній та кібербезпеці. Це є клікбейтні відео, клікбейтний контент, який набирає велику кількість переглядів і створює велику кількість підписників на різноманітні канали в соцмережах, де поширюється потім інша інформація і навіть необхідні людям наративи. Це таке інтернет-шахрайство. На жаль, іншого методу боротьби крім як поскаржитися на ці акаунти і цей контент ми наразі не маємо. Це дійсно досить негативна частина маркетингу, однак мушу визнати, що вона приносить користувачам і досить багато приємних речей, і можливість поширювати правдиву інформацію для львів'ян і гостей нашого міста».