Передплата 2025 «Добрий господар»

Roshen — найвідоміший у світі український бренд

  • 18.08.2024, 10:00
  • 347

Організація BRAND UKRAINE оприлюднила результати дослідження сприйняття у світі українських брендів

Фото Roshen
Фото Roshen

Найвідомішим брендом без підказок стала кондитерська корпорація Roshen. Також у світі знають бренд жіночого одягу Sleeper (акторка Марго Роббі одягнула піжаму цього бренду на спеціальний показ фільму «Барбі»), виробника алкогольних напоїв Nemiroff і бренд одягу Paskal.

Із підказками, тобто коли потрібно було обрати знайомі бренди із запропонованого переліку, іноземці найчастіше називали українські продуктові ІТ-компанії. Найупізнаванішою виявилася Grammarly — компанія, що створила комунікаційний асистент на основі ШІ, який покращує спілкування англійською мовою, веб-сховище GitLab та знову ж таки Roshen. За ними йдуть ІТ-компанія BetterMe, що створює застосунки для підтримки фізичного й ментального здоров’я, та виробник охоронних систем Ajax.

Дослідження зробили у травні 2024 року. Воно охопило доросле міське населення семи країн світу — Великої Британії, Іспанії, Німеччини, Польщі, США, Туреччини та Франції. Загальна вибірка становила 2800 респондентів (по 400 у кожній країні).

Марія Липяцька, голова організації BRAND UKRAINE, у статті для видання «Дзеркало тижня» зазначила, що просування українських бізнесів на іноземні ринки може бути одним із найефективніших способів урізноманітнити міжнародний імідж України і залучити іноземні інвестиції, критично важливі для швидкої повоєнної відбудови.

Майже 20% іноземців знають про українські бренди та можуть назвати принаймні один із них.

Основний стимул для іноземців купувати українські товари — можливість підтримати Україну.

Найсильнішою галуззю економіки України за кордоном вважають сільське господарство. На другому місці — енергетика, а на третьому та четвертому — харчова та видобувна промисловості.

Багато іноземців також добре поінформовані про наші бренди у галузях оборони, технологій, товарів для тварин і моди.

Щоб подолати розрив між сприйняттям України як аграрної країни та її здобутками в інших сферах, представники уряду, бізнесу та громадянського суспільства мають разом сформувати спільне бачення та наповнити бренд Made in Ukraine новими сучасними сенсами.