Передплата 2024 «Добра кухня»

«У Львові туристичний сезон цього літа буде кращим, ніж минулих років»

Зараз готелі заповнені від 30 до 60 відсотків

Влітку у Львові переважає сімейний туризм. Фото Lviv.Travel
Влітку у Львові переважає сімейний туризм. Фото Lviv.Travel

Туристичний сезон цього літа у Львові буде відчутно кращим, ніж минулих років (з часу широкомасштабного вторгнення рф). Сфера гостинності міста розрахована на прийняття 2,5 мільйона туристів на рік, але ці цифри будуть вже після війни. Зараз туристів не рахують, в умовах війни немає сенсу. У червні Львів відвідують дитячі туристичні групи. Акцент — на сімейний туризм, відпочинок військових, які перебувають у відпустках. Для поранених захисників у Львові діють екскурсійні програми «Місто лікує».

Готелі Львова влітку заповнені на 30−60%, що значно краще, ніж навесні цього року.

Про це повідомила у коментарі для «ВЗ» начальниця управління туризму Львівської міської ради Христина Лебедь.

«Маємо великі надії на цьогорічний літній сезон, — каже чиновниця. — Львів залишається транзитною точкою в подорожах українців за кордон та повернення їх назад. Нам додало наснаги дослідження від журналу Forbes. Згідно з дослідженням, влітку 80% українців віком 18−24% планують відпустку саме в Україні. На першому місці відвідин — Львів. Друге місце — Закарпатська область, третє - Одеса».

Влітку мають попит оглядові екскурсії центром Львова, для дітей — екскурсійні квести. Дорослі катаються на «Чудо-поїзді», підіймаються на вежу Ратуші. Попит має «панорамний туризм». Христина Лебедь каже, на оглядові точки, де видно Львів з висоти, піднімаються цілими родинами. Це не лише Ратуша та оглядовий майданчик Меморіалу героїв Небесної Сотні, а й панорамні ресторани центру міста.

Левова частка туристів — українці. Серед іноземців — поляки, канадійці, американці. На день іноземці витрачають 2065 гривень кишенькового бюджету (сувеніри, відвідини кафе, музеїв, оплату послуг таксі).

Денний бюджет українського туриста — півтори тисячі гривень.

«Головна мета туризму — потреба у позитивних емоціях. Можемо їх знайти у туризмі та сфері мистецтва, культури», — підсумувала Христина Лебедь.

Схожі новини