Передплата 2024 «Добра кухня»

«Укрзалізниця» почала використовувати ChatGPT

  • 11.05.2023, 18:30
  • 691

«Укрзалізниця» розпочала аналізувати звернення пасажирів за допомогою штучного інтелекту ChatGPT

Фото ілюстративне із сайту Укрзалізниці
Фото ілюстративне із сайту Укрзалізниці

відомо, що протягом одного дня компанія отримує щонайменше 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки щодо безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше обробляли вручну — тепер цю роботу виконує ChatGPT.

Штучний інтелект коректно визначає категорію звернення у 90% випадків. Він автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень», а опісля вже розбиті за категоріями звернення завантажують у систему аналізу, яка дозволяє відстежувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.

Це дозволяє компанії пришвидшити аналіз відгуків та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати.

Схожі новини