«Транспортна схема Львова не розрахована під пересадки у 40 хвилин»
У Львові зареєстрували електронну петицію, щоб збільшити тривалість пересадки електронного квитка з моменту першої валідації ще на 20 хвилин
На платформі електронної демократії «Е-петиції» зареєстровано петицію, де львів'янин Данило Березюк вимагає від Львівської міської ради збільшити тривалість пересадки при оплаті електронним квитком з моменту першої валідації ще на 20 хвилин. Чоловік каже, транспортна схема Львова не розрахована під пересадки у 40 хвилин, для цього потрібна година. До кінця голосування — 55 днів, станом на 27 січня петицію підписали 70 осіб з 500 необхідних голосів. Якщо ця петиція набере потрібну кількість голосів, документ мають розглянути на засіданні виконавчого комітету та ухвалити відповідне рішення: погодити умови петиції, чи аргументовано відхилити.
Нагадаємо, з липня минулого року у Львові започаткували пересадковий електронний квиток: за однією ціною (13 грн) можна проїхати у двох транспортних засобах, якщо встигнути завалідувати Леокарт упродовж сорока хвилин. Така послуга доступна лише з Леокарт, якщо розраховуватися банківською картою — то доведеться двічі платити по 15 грн.
«Не 40 хвилин, а годину потрібно для пересадкового квитка, — каже Данило Березюк для „ВЗ“. — Збільшити тривалість пересадки варто з таких причин. Перша — у пасажирів немає можливості придбати абоненти на всі види громадського транспорту. Зараз пасажири можуть купити місячні проїзні лише в електротранспорті, це створює певні незручності. Збільшення часу на безплатну пересадку бодай частково компенсує відсутність абонементів для проїзду в автобусах. Друга — неналежна транспортна інфраструктура. Щоб транспорт їздив згідно з графіком, він не має стояти у заторах. На деяких магістральних вулицях Львова облаштовані смуги для громадського транспорту, але цього не достатньо, все одно є затори. Транспортна схема Львова не розрахована під пересадки. У нас є багато маршрутів, де курсує недостатньо рухомого складу, що спричиняє великі інтервали, особливо у вихідні дні. Нова транспортна система Львова має передбачати зменшення кількості автобусних маршрутів. Водночас кількість рухомого складу на них має бути збільшена. Не може бути такого, щоб на маршруті їздило лише декілька автобусів, а деякі маршрути взагалі існують лише формально».
За словами керівника департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради Олега Забарила, 40 хвилин — оптимальний час, аби здійснити пересадку і поїхати у справах двома транспортами. На зауваження «ВЗ», що на деяких видах транспорту це не реально, бо є затори і зрив графіку, чиновник відповів: не виходить пересісти на трамвай — їдьте автобусом.