Facebook та Instagram можуть скасувати заборону на фото оголеного тіла
- 19.01.2023, 20:15
- 1 058
Керівництво соцмереж планує змінити правила щодо публікації світлин оголених грудей у Facebook та Instagram
/wz.lviv.ua/images/news/_cover/482588/5675678.jpeg)
Відомо, що наглядова рада, яка консультує компанію Meta, рекомендувала їй змінити стандарти щодо зображення оголеного тіла і сексуальної активності дорослих.
Зміни пропонують для того, щоб компанія керувалася чіткими критеріями, які відповідають міжнародним стандартам у галузі прав людини.
Рішення ухвалили після того, як Facebook цензурував 2 пости з акаунту американської пари трансгендера і небінарної людини. На фото пора позує топлес, але з прикритими сосками. Світлини опубліковані на підтримку трансгендерів, для збору коштів на операцію.
Facebook отримав скарги на світлину від користувачів, потім він її змінив і видалив через систему штучного інтелекту. Після того, як пара оскаржила це рішення, Meta врешті-решт їх відновила.
Комісія встановила, що «політика соцмереж ґрунтується на бінарному погляді на гендер і відмінності між чоловічим і жіночим тілом», що робить правила проти оголення сосків «нечіткими», якщо йдеться про інтерсексуальних, небінарних і трансгендерних користувачів.
Вона рекомендувала Меta «визначити чіткі, об'єктивні, поважні до прав людини критерії» щодо модерації оголеного тіла, «щоб до всіх людей ставилися відповідно до міжнародних стандартів у галузі прав людини».
«Ми постійно розвиваємо нашу політику, щоб зробити наші платформи безпечнішими для всіх», — наголосив представник компанії Meta.
Він додав, що вони можуть зробити більше для підтримки ЛГБТ спільноти, а це означає співпрацю з експертами та організаціями, що захищають їхні інтереси, щодо вдосконалення роботи.
У Meta зауважили, що пара, яка збирає кошти на операцію на грудях, — це не те саме, що людина, яка пропонує секс онлайн, але штучний інтелект компанії спочатку не побачив різниці в дописі.
У Меta є 60 днів, щоб публічно відреагувати на рекомендації наглядової ради.
Хоча адвокати компанії можуть підтримати рекомендацію, є запитання щодо того, як працюватиме автоматизована система модерації контенту Meta.