Критика пропаганди призову та вигадані «найманці-безбожники» в ЗСУ. Про що писала ворожа пропаганда

  • 03.12.2022, 22:30
  • 614

Протягом періоду моніторингу аналізовані канали поширювали такі наративи

  • Енергетична криза. Канали, спрямовані на українську аудиторію, акцентували на тому, що допомоги країн Заходу буде недостатньо, щоб відновити енергосистему України.
  • Дискредитація ЗСУ. Йшлося, нібито Україна обстрілює цивільних на Донбасі, «ЗСУ зазнають великих втрат» та «за Україну воюють найманці-безбожники».
  • Прославляння армії росії. росіяни почали зустрічати обміняних полонених за українським сценарієм: не як зрадників, а як героїв.
  • Критика пропаганди росії. Канали «воєнкорів» критикували відеоролик, що має на меті привабити росіян вступати до лав добровольців, обіцяючи високі зарплати.
  • Переговори по зерновій угоді. Канали обговорювали вигоди росії від «аміачної угоди» і попереджали про можливі диверсії з боку ЗСУ, що можуть зірвати домовленість.
  • ЗАЕС. Автори каналів писали, що заміна керівництва ЗАЕС — сигнал, що станція не піде на розмін.
  • «Протидія ЦІПСО». Пропагандисти закликають долучатися до пропагандистських спецоперацій та залишати коментарі на популярних українських пабліках.

Схожі новини