Передплатити Підтримати

П'ять кіношних пар, стосунки яких ми даремно романтизуємо

Романтичні мелодрами роками формують наше уявлення про кохання. Проте часи змінились, і класичні стосунки з фільмів, якими ми захоплювались раніше, зараз виглядають просто токсичними

Про це повідомляє The Noisetie.

Стосунки відомих пар із цих культових фільмів та серіалів далекі від ідеальних чи навіть просто нормальних. Пригадайте, наскільки романтичними нам здавалися вони раніше, і порівняйте, як це «велике кохання» сприймається зараз. На їхньому прикладі ми чітко розуміємо, якими історії кохання не повинні бути.

1. Рос і Рейчел, «Друзі»

Здавалося б, ця культова пара пронесла своє кохання через усі сезони серіалу. Рос був закоханий у неї зі школи, а у дорослому віці вони сварились, розходились, сходились, але, попри все, лишалися разом. А фанати серіалу понад усе вболівали за милий та кумедний союз Роса та Рейчел.

Що не так:

Їхнє «кохання» більше схоже на нездорову залежність, аніж на романтичні стосунки. До прикладу, під час «перерви» Рос зрадив Рейчел, вона ж спеціально намагалась зруйнувати його хороші стосунки з Емілі. Вони постійно ревнують одне одного до колег, забороняють спілкуватись зі знайомими, маніпулюють, брешуть та скандалять. Такі емоційні гойдалки навряд чи могли закінчитись чимось хорошим у житті.

2. Кері та містер Біг, «Секс і місто»

Під час перегляду багато хто асоціював себе з Кері: красива, незалежна, самодостатня жінка, яка веде свою колонку, а біля її ніг стеляться чоловіки. Її стосунки з містером Бігом також здавались дуже романтичними: він був мужнім, серйозним, «зрілим» чоловіком, з яким дівчина могла почуватись «як за кам'яною стіною». Чи все так солодко?

Фото nv.ua

Що не так:

Зараз навряд чи хтось буде бачити у цих стосунках хоч щось романтичне. Яскрава Кері з містером Бігом перетворюється на маленьку дівчинку, яка тільки те й робить, що намагається його втримати.

Чоловік натомість ставиться до Кері зі зневагою, постійно боязко зникає, а з'являється лише тоді, коли йому потрібна підтримка та любов. Він відверто мучить її, а вона біжить до нього за першим покликом.

3. Блер і Чак, «Пліткарка»

Ще одна пара, яка на екранах виглядає просто фантастично. Чак і Блер — самозакохані, проте дуже харизматичні багаті дітки, які до того ж виступають у серіалі у якості антагоністів.

Їхні стосунки починаються з інтрижки і протягом усіх сезонів коливаються від палкої ненависті до такої ж палкої пристрасті. Здається, за цю пару дійсно переживали всі, хто дивилися «Пліткарку».

Кадр Marie Claire

Що не так:

Чак і Блер варті одне одного. Чаку не знайоме співчуття та емпатія, він ставиться до Блер як до своєї власності. Часто його поведінка досить агресивна, і він лише прикриває її своєю аристократичністю, розумними фразами та привабливістю. Блер також не гребує брехнею та маніпуляціями на шляху до своєї мети. Вона готова навіть зрадити чи вкрасти, аби лише досягти свого!

Їхні стосунки дуже нервові, змушують обох учасників постійно стресувати. У реальному житті кожному з них, імовірно, довелось би пройти курс психотерапії.

4. Еллі та Ной, «Щоденник пам'яті»

Ніколас Спаркс — майстер створювати історії, над якими усі будуть рюмсати. Еллі та Ной здаються прикладом справжньої любові, адже їхнє кохання подолало усі перепони. І навіть після того, як вона втратила пам'ять, він залишився з нею.

Кадр Google sites

Що не так:

Від самого початку мав би насторожити цей необдуманий вчинок Ноя: погрожувати Еллі самогубством, якщо вона не погодиться з ним зустрітись. Попри купу романтичних сцен, Еллі та Ной залишались людьми з абсолютно різних родин, через що мали різні цінності. Неодноразово вони скандалили у весь голос, замість того аби просто поговорити. Сумнівно, що такі полярні та емоційно нестабільні люди зможуть до кінця життя бути разом.

5. Белла та Едвард, «Сутінки»

Наробила шуму ця сага свого часу! Хто із юних дівчат не мріяв опинитись на місці Белли — скромної, невиразної школярки, у яку закохався загадковий красунчик, за яким бігає вся школа. Ця пара стала головним прикладом романтичних стосунків на кілька років.

Кадр Homemania

Що не так:

Навіть якщо не зважати на різницю у віці, ці стосунки все одно не можна назвати здоровими. Едвард брехав Беллі, хотів її вбити, проте стримувався, шпигував за нею, прив'язував до себе, а потім зненацька зникав та регулярно наражав на небезпеку. А наприкінці взагалі перетворив на чудовисько.

Подивіться під іншим кутом хоча б на сцену, де Едвард уночі проникнув до кімнати Белли та дивився, як вона спить. Погодьтесь, що сьогодні б це назвали сталкерством, і ніхто не вбачав би у таких діях нічого романтичного.