Передплата 2024 «Добра кухня»

Учорашній воїн АТО обтесує камінь

Любов до такої справи зародила­ся в молодості

У селі Велика Воля Стрий­ського району (донедавна Миколаївського) здале­ку впадає у вічі обійстя Ореста Даниловича. Адже воно прикрашене підстав­кою для фонтана й іншими оригінальними витворами. А ще тут — гора піску та каменю, котрі незабаром знадобляться господаре­ві.

Любов до такої справи зародила­ся в молодості, коли вперше побачив, як далекі родичі професійно обро­бляли вапняк. Тоді хлопець захотів навчитися перетво­рювати безликий матері­ал у цікаві фігури чи деталі інтер’єру. Реалізувати мрію вдалося значно пізніше, аж після повернення з зони АТО.

Демобілізувавшись, пан Орест звернуся по допомо­гу щодо працевлаштування до Миколаївської районної служби зайнятості. Однак запропоновані варіанти не влаштували (незручно до­биратися, низька зарпла­та).

Невдовзі учорашній воїн дізнався, що через громад­ську організацію «Клуб діло­вих людей» із Фонду Вели­кобританії можна отримати певні кошти на закупівлю устаткування. Тож вирішив скористатися шансом. За надані 625 фунтів стерлінгів придбав сучасне електрич­не обладнання для нарізки та шліфування каменю.

Згодом за скеруванням Центру зайнятості чоловік пройшов курси «Основи під­приємницької діяльності», де набув необхідних знань для започаткування своє­рідного бізнесу, навчився заповнювати податкові зві­ти тощо. А зареєстрував­шись підприємцем, ще одержав одноразову випла­ту (20 тис. грн) на розвиток власної справи.

Працює з натуральним каменем. Сусідам створив балкон із виточеними пе­рилами і балясинами, бать­кам на могилу встановив пам’ятник, собі змонтував камін. Зараз розпочав ро­боту над елементами деко­ру до стін великої зали (кон­солі, арки та ін.).

Вхід на своє обійстя господар прикрасив власними виробами. Фото Львівського обласного центру зайнятості
Вхід на своє обійстя господар прикрасив власними виробами. Фото Львівського обласного центру зайнятості

Майстерню умілець об­ладнав у приміщенні, де його прадіди тримали ху­добу. Камінь бере на міс­цевому підприємстві, що знаходиться неподалік, тож транспортні видатки не­значні. Щоб розширювати ринок збуту, ентузіаст від­крив свій сайт, подає оголошення у різні електронні видання

Зрештою, найкраща ре­клама — «сарафанне» радіо: задоволені клієнти перепо­відають знайомим про виро­би майстра. Так з’являються нові замовники.

Схожі новини