«У готелі все має бути не просто «Ок», а «вау»
- 13.06.2020, 15:35
- 1 972
Вітчизняні курорти намагатимуться максимально догодити своїм клієнтам
/wz.lviv.ua/images/articles/_cover/414386/karpaty01.jpg)
Втомлені від карантину українці вже придивляються до місць відпочинку на вітчизняних морських та гірських курортах. До яких змін в обслуговуванні та ціні слід бути готовими відпочивальникам? Із перших уст розповідають власники готелів Карпат та одеських курортів.
Нині особливою увагою туристів користуватимуться ті садиби, готелі, котеджі та шале, що віддалені від основних туристичних шляхів і мають невелику кількість місць. Адже до головного критерію комфорту відпочивальники додали вимогу безпеки у час пандемії. Тож відпочивальники віддаватимуть перевагу місцям відпочинку, де немає великого скупчення людей.
«Готелі дещо переформатували роботу згідно з новими санітарними умовами, які діятимуть на час карантину і мають гарантувати туристам безпеку. Готельєри змушені забезпечити відповідну дистанцію на рецепції як між працівниками і туристами, так і самими відпочивальниками. Адміністратори готелів розповідають, що туристи під час бронювання запитують, як часто проводиться дезінфекція і навіть цікавляться засобами, якими дезінфікують готелі», — каже керівник інтернет-проєкту «Карпати-інфо» Ганна Сидоренко.
Згідно з карантинними протоколами, працівники закладів повинні здійснювати обслуговування у масках та рукавичках, прибирання номерів має почастішати із одного до двох разів на день, додається обов’язкове кварцування. Якщо у готелі є басейн, відстань між лежаками має бути збільшена удвічі. Якщо вимоги не будуть дотримані, заклад можуть закрити. А шансів, що хтось із туристів поскаржиться, — ой як багато…
Тут логічно випливає запитання: оскільки власники готелів змушені витрачати більше ресурсів на забезпечення усіх карантинних вимог, чи вплине це на ціну відпочинку? Адже готелі й так за час карантину зазнали величезних фінансових втрат!
«Не можна однозначно відповісти, що ціна на відпочинок зросте чи знизиться. Є фактори, які змушують підвищити ціну (додаткові витрати), але є і стримувальні аргументи, адже розуміємо, що платоспроможність туриста також знизилась. Це літо для готельєрів є своєрідним тестом на вміння привабити до себе гостя. Саме тому деякі бізнесмени вдаються до акцій, знижок, хоча фінансово це їм невигідно. Є готелі, які не мають фінансової подушки, адже і травневі свята втрачено, і зима була пасивною для туризму, тож у них немає варіантів, як підвищувати ціну. Хоча більшість готельєрів роблять зміни не в цінах, а у пропозиціях, щоб бути більш привабливими. Тобто додають певні бонуси, чого раніше не робили. Наприклад, дарують десерт від закладу до обіду чи безкоштовну годину у сауні тощо. Це додаткова позитивна емоція, яка впливає на гостя. Наприклад, наш заклад у час карантину надіслав усім постійним клієнтам подарунок поштою: мед і карпатський чай. Ми хотіли, щоб люди у цей гнітючий період трохи пораділи, згадали про Карпати і не забували про нас», — розповідає представниця однієї з баз відпочинку Юлія Грицай.
«Є значний відсоток готелів в Одеській області, які підвищили ціну на відпочинок. Вважаємо це недоцільним кроком, але кожен власник діє, виходячи з особистих можливостей, фінансових передумов. Це літо буде активним на вітчизняних морських курортах. Тож на брак відпочивальників скаржитись не доведеться», — каже Роман Кузьменко з Black Sea Hotel Group.
«Відпочивальники зараз купаються у пропозиціях, тому в готелі все має бути не просто „Ок“, а „вау“! Незважаючи на досвід, впізнаваність брендів, готельєри повинні стежити за трендами. А ще порівнювати, а як у конкурентів? Багатьом власникам потрібно змінювати психологію сприйняття відпочивальників, але еволюція є, і за кілька років пропозиція вітчизняного відпочинку буде помітно якіснішою», — каже Юлія Грицай.
Світлана Ваврищук