Передплата 2024 ВЗ

Західна енергосистема не втрачає можливості допомогти військовим

Допомога військовим є тією важливою справою, до якої завжди необхідно долучатись, вважають у Західній ЕС і використовують будь-яку можливість, аби підтримати нашу армію.

Цього разу вдалося допомогти 114-й бригаді тактичної авіації, що в Івано-Франківську, у їхній боротьбі із чагарниками, наявність яких негативно впливає на безпеку польотів та організацію охорони аеродрому.

Для івано-франківського військового аеродрому, який є одним із найбільших в Україні (480 га), зарості чагарників стали справжньою проблемою. На цьому аеродромі базуються військова частина повітряних сил ЗСУ та міжнародний аеропорт «Івано-Франківськ». Злітно-посадкова смуга використовується для польотів як військових, так і цивільних літаків. Однак безпека польотів, за словами військових, опинилась під загрозою. Територія між командно-диспетчерським пунктом та злітно-посадковою смугою сильно заросла кущами і низькорослими деревами, що заважає керівнику польотів бачити злітно-посадкову смугу.

У зв’язку із невеликою кількістю особового складу, який залишився на території аеродрому (частину 114-ї бригади тактичної авіації було переведено на схід), військові не в змозі самотужки впоратись із «чагарниковою» проблемою. Саме тому командування військової частини А1349 звернулося до керівництва Західної енергосистеми допомогти у розв’язанні цього питання.

«Отримавши від військової частини листа із проханням надати для тимчасової експлуатації наш кущоріз-мульчер ХТЗ-150К, ми відразу ж відреагували позитивною відповіддю. Адже завжди намагаємось підтримувати та допомагати військовим, роблячи усе, що в наших силах. Тому ми безкоштовно надали їм нашу техніку і скерували людину, яка добре нею володіє», — розповідає заступник директора ДП «НЕК «Укренерго» — директор Західної ЕС Ярослав Данилюк.

Західна ЕС використовує трактор-кущоріз для розчищення від зелених насад­жень трас високовольтних повітряних ліній. На території військового аеродрому ця техніка працює з 7 вересня.

«Результат очевидний. Якщо раніше під час зльоту та приземлення літака було видно лише його хвіст, то тепер є пряма видимість повітряного судна на смузі, і у разі надзвичайної ситуації я зможу оперативно надати допомогу екіпажу», — говорить керівник польотами військової частини 1349 майор Андрій Медведенко.

Задоволений роботою кущоріза і командир батальйону аеродромно-технічного забезпечення підполковник Олександр Мосорюк: «Ця чудо-техніка працює дуже ефективно: зрізає чагарники при самому корінні і тут же перетворює їх на мульчу. Вручну усю цю територію ми, напевно, розчищали б роками. Тому ми дуже вдячні керівництву Західної енергосистеми, що допомогло у вирішенні цієї проблеми. Для нас ця допомога є справді неоціненною».

За словами командування військової частини, навчально-тренувальні польоти, які регулярно здійснюються на аерод­ромі, забезпечують необхідний вишкіл та дають військовим льотчикам потрібні навики, які в подальшому визначають ефективність та боєготовність нашої авіації. Тому дуже важливо, аби безпека цих польотів була на належному рівні.

Схожі новини