Передплата 2024 «Добре здоров’я»

У 95 кварталі про таке навіть мріяти не могли

Коли Ви вже усі нажеретесь?!

— а давайте будемо видавати чай знову у фірмових склянках Укрзалізниці?

— вау, клас, нарешті зміни!

— а давайте помалюємо назад пасажирські вагони з білого у синій колір?

— ой, дякуємо, точно! А чому ми це раніше не робили? Нарешті, реформи! І мити вагони тоді треба рідше.

— так ми і не мили, бо нічим.

У щорічному звіті про імплементацію Угоди про асоціацію між Україною і ЄС наголошується на критичному фінансовому стані Укрзалізниці.

Ні, це не проблема одного року. Я про це заявляю вже давно, НАБУ в курсі.

Проблема в тому, що за останні півтора року не те, що нічого доброго не зроблено, а стало лише гірше!

Я вже збився з ліку, яка команда зараз зайшла «керувати» за минулі 18 місяців. Обличчя нові — смотрящі старі. І посміхаються…

Володимире Зеленський, так скільки вагонів і потягів закуплено Укрзалізницею у 2020?

Ви не знаєте, а Шефір — знає. 20 млрд грн зайвими не бувають, так?! І це лише за рік!!!

20 млрд грн, які мали піти на ремонт колії, вагонів, локомотивів, зарплати співробітникам — розчинилися в повітрі. Вірніше, в кишенях декількох людей!

Вантаж, який тікає з залізниці на дороги, вбиваючи 115 млрд, інвестованих у автошляхи у 2016−19 рр., і ще 120 млрд грн лише у 2020.

Пасажири, які проклинають щоденні муки в електричках і задушливих потягах. Вагони, які досі, у ХХІ ст!, опалюються вугіллям, отруюючи повітря у великих містах щоранку. Швидкість доставки вантажу залізницею з Калуша до Миколаєва, як з Миколаєва до Індії морем, тижні!

Пасажирські потяги, які в середині ХХ століття розвивали швидкість у 120 км/год, тепер плетуться 60 км/год. А у той час ЄС переходить на 250−350 км/год, Китай і Японія — 500−600 км/год. Про Гіперлуп 1200 км/год навіть не згадую.

Це все пусте, головне мільярди на трьох чи чотирьох!

В 95 кварталі про таке навіть мріяти не могли.

Коли Ви вже усі нажеретесь?!

І десь в кутку гірко плаче Наглядова Рада: що від нас усі хочуть?

П.С. До речі, гучно розрекламований турбо-режим парламенту до інфраструктурного блоку так і не дійшов.

З 40 готових законопроектів не проголосований жоден.

Про це теж йдеться у звіті ЄС, бо половина цих законопроектів — євроінтеграційні

Джерело

Схожі новини