Передплата 2024 ВЗ

Ані нервова система водіїв, ані ходова частина авто не витримують українських доріг!

Кількох КІЛОМЕТРІВ українськими горе-дорогами було цілком достатньо, аби повністю зіпсувати хороший настрій після відпочинку у Хорватії, “прийти до тями”, тобто поринути в українські реалії

Автобани у Хорватії, Словенії, Угорщині, якими мені доводилось їхати, — казка, справжнє щастя для автомобіліста. Їдеш і кайфуєш... Та найголовніше, що якісні європейські автобани — не лише приємність для водія, а насамперед безпека! В Україні з початку року через поганий стан доріг, за офіційною статистикою, загинуло 24 людини. А за неофіційною, думаю, жертв значно більше.

Щойно я перетнула кордон у Чопі, як рідна Україна “привітала” старими і свіжими ямами. Хоча, порівняно з дорогами у Львівській області, на Закарпатті ще Європа. Тільки-но перетинаєш кордон Закарпатської і Львівської областей, як починається випробування нервів для водія і міцності “ходової” для автомобіля. Нещодавно Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор) назвало автомобільні дороги, які, за їхньою версією, у найкращому стані. Серед них — траса міжнародного значення Київ — Чоп. Мені цією дорогою доводилося їздити кілька разів. Минулого року двічі поспіль на перетині Закарпатської і Львівської областей, якраз на перевалі, моє авто влітало у півметрову яму. І двічі колесо не витримувало наруги — тріскало... Для мене ця траса — як закляття. Цього разу їхала у стані “повної бойової готовності”! На щастя, вдалося уникнути втрати колеса, бо вже знала підступність цієї дороги. Але не всім так пощастило. На узбіччі стояло кілька бідолах, яким таки довелося міняти колесо.

Мене обурює те, як наші автодорожники роблять так званий ямковий ремонт. На трасі Київ-Чоп, від позначки кордону Львівської області, протягом кількох кілометрів нібито зроблено свіжий ямковий ремонт. Але зроблено специфічно: одні ями залатані асфальтом, а інші, поруч(!) — ні. Водій їде і бачить свіжий ремонт: ями зароблено. Тішиться і дає трохи більше газу... І раптом, звідки не візьмись, підступна яма. А за нею знову відремонтована дорога і... знову яма! Або просто вирізано кавалок асфальту і залишено на трасі. Таке враження, що дорожники знущаються або насміхаються з водіїв. Чи, може, у них домовленість з евакуатором, який за 500 гривень відвантажує до найближчого автосервісу машину, що на ямі втратила колесо? Такий собі вибірковий ремонт, як вибіркове правосуддя...

Укравтодор ще на початку літа звітував, що на 95% ліквідував ями на українських автошляхах. А завершити ямковий ремонт обіцяв до кінця червня. На календарі — початок серпня. На трасі Київ — Чоп, на території Львівської області, — яма на ямі! За це хтось відповідатиме!? Чи влада чекає, що народ її колись таки закатає в асфальт?!