Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

«Під вагою електромобілів паркінги можуть завалитися»

Тому що такі автівки «зазвичай набагато важчі від бензинових або дизельних», пояснює британська The Telegraph

Старі багатоповерхові паркінги не розраховані на “проживання” великої кількості важких електромобілів... Фото thesun.co.uk
Старі багатоповерхові паркінги не розраховані на “проживання” великої кількості важких електромобілів... Фото thesun.co.uk

Британська преса звернула увагу на потенційну небезпеку, яку може становити вага електроавтомоблів. Видання The Telegraph попереджає: автівки з великими електричними батареями настільки важкі, що заповнені такими машинами багатоповерхові паркінги (особливо старі) можуть завалитися.

Портал magazynauto. pl підрахував, наскільки зростає вага деяких мо­делей авто через наяв­ність електричної бата­реї.

«Базова модель Mercedes S 350d важить 2020 кг, а найдешевший варіант електричного EQS, 450+ - 2480 кг. На­ступна пара — Peugeot 208. У варіанті PureTech 75 він важить 980 кг, а в електроверсії - 1455 кг, — інформує портал. — Рекордсменом, од­нак, є GMC Hummer, який не продається у Євро­пі. При тому, що сам ав­томобіль важить близь­ко 4000 кг, встановлений у ньому акумулятор — аж 1300 кг!».

Експерти порталу та­кож нагадали, що багато­поверхові паркінги, побу­довані у 70-х і 80-х роках минулого століття, роз­раховані на вагу тодішніх автомобілів. А вони були значно легшими за ті, що їздять по дорогах сьо­годні. «Наприклад, Ford Escort першого поколін­ня, випуск якого розпо­чали 1967 року, важив від 805 кг», — інформує magazynauto.pl.

Видання The Sun на­водить дані Green NCAP, згідно з якими середня вага автомобілів, прода­них у Європі, зросла за останні 10 років на 9%.

«Не хочу без потре­би здіймати тривогу, але проблема, без сумні­ву, існує, — розповів The Telegraph інженер-буді­вельник Кріс Веплз. — Че­рез більшу вагу електрич­них автомобілів деякі зі старих паркінгів, що пере­бувають у поганому ста­ні, можуть зруйнуватися. Власники багатоповерхо­вих паркінгів повинні вра­ховувати вагу електромо­білів і «прикинути», чи ці автостоянки таку вагу ви­тримають. Можливо, тре­ба буде обмежити вагу машин, які заїжджатимуть на такі паркінги «.

Схожі новини