Передплата 2024 ВЗ

«Картки, які не оновлюються через хакерську атаку, валідувати потрібно. При цьому штрафувати не будуть…»

Керівник ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк пояснив, як правильно діяти, якщо їхня Леокарт втратила дані та не зчитується в транспорті

Фото зі сайту Новини Рясного
Фото зі сайту Новини Рясного

До ЛКП «Львівавтодор» звернулося 36 пасажирів громадського транспорту Львова, в яких пільгові картки Леокарт не оновили дані після масштабної хакерської атаки на електронний квиток (кіберполіція за цим фактом відкрила кримінальну справу — втручання в електронні системи міського транспорту). Йдеться про львів'ян, які виготовляли транспортні картки (або оновлювали дані після завершення терміну картки) з 16 по 28 березня. Через збій на фоні хакерської атаки такі пасажири не можуть повноцінно валідувати проїзд в маршрутках міста, бо їх картку система не зчитує.

Як розповів у коментарі для «ВЗ» керівник ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк, пасажири проблемних карток все одно повинні прикладати її до валідатора, а контролери скерують цих пасажирів до «Львівавтодору», аби дані картки оновилися і вона запрацювала повноцінно. Таких пасажирів, переконує мій співрозмовник, контролери не штрафують — з розумінням ставляться до ситуації. Контролер на своєму обладнанні перевіряє Леокарт і бачить блокування. Щодня служба контролю виявляє в транспорті по два-три пасажири з блокованими карточками (щодня в громадському транспорті Львова їздить близько 300 тисяч пасажирів).

«Звернулося 36 пільговиків із заблокованою Леокарт, ми опрацювали вже 25 заявників, яким продовжили дії карток, — каже Микола Власюк. — Вісім львів'ян звернулися до нас через „Портал мешканця“, подали електронні документи на розблокування транспортної карточки. Такий спосіб швидший. Якщо людина телефонує до нас на „гарячу лінію“, то ми її записуємо та приносить документи в спеціальні пункти прийому».

Схожі новини