Як компанія з Франції допомагає пропаганді путіна зомбувати мільйони людей

  • 24.10.2022, 22:30
  • 503

російська телепропаганда критично залежить від західних технологій

Покриття території рф супутниковим сигналом забезпечує компанія Eutelsat, 22% якої належить уряду Франції. Але навіть безпрецедентні санкції, запровадженні у 2022 році, не зупинили її співробітництво з росіянами.

Завдяки сигналу французького супутника доступ до цих телеканалів мають десятки мільйонів росіян. Оператори обслуговують понад 13 млн домогосподарств у рф. Але справа не лише в росії.

Серед абонентів «Триколор» є й громадяни України — жителі прикордонних регіонів, де немає якісного сигналу українського телебачення, але є «сірий» ринок російських декодерів.

Завдяки Eutelsat триває супутникова трансляція російських інформаційних каналів на іноземну аудиторію. Зокрема, канал RT Arabic, якому на відміну від своїх «родичів» RT France, RT UK і RT DE, вдалося уникнути європейських санкцій, безперешкодно транслюється на Північну Африку та Близький Схід.

Через супутники люксембурзької компанії SES відбувається трансляція російських телеканалів в Індії та Південній Африці.

Детальніше — читайте у графіці від Центру стратегічних комунікацій.

Схожі новини