McDonald’s виготовляє ювелірні прикраси із переробленого упакування
- 22.08.2022, 16:45
- 826
Мережа фастфуду започаткувала виробництво прикрас із сміття
/wz.lviv.ua/images/news/_cover/471062/45334567.jpeg)
Зважаючи на те, що Mcdonalds вважають суттєвим забруднювачем довкілля через надмірне використання упаковки, мережа вирішила реабілітуватися та запустила кампанію переробки відходів, у межах якої створила прикраси зі сміття.
У цьому компанії допоміг голландський ювелірний бренд De Vaal, який має колосальний досвід у цій галузі, пише Adweek.
Під час кампанії TBWA\Neboko мережа ресторанів швидкого харчування представила лімітовану колекцію 14-каратного золота та позолочених прикрас, зроблених зі сміття. Серед них — сережки із контейнерів для соусу з-під картоплі фрі та кільце із коробки від Біг Мака.
Щоб якнайбільше людей приєдналися до кампанії, у ресторанах запустили 30-секундну рекламу «Сміття та гламур». У ролику червоною доріжкою в оточенні папараці йдуть шанувальники фастфуду, які вирішили викинути своє сміття в особливу урну, щоб отримати золоту прикрасу.
Головний креативний директор TBWA\Neboko Дарре ван Дейк заявив, що перетворення марних речей, відходів, які ви знайдете на вулицях, на цінні прикраси — чудовий хід. Адже в так вдається привернути увагу людей до переробки сміття, яке можна перетворити на колекцію унікальних прикрас McDonald’s.
«Ось як ви заохочуєте гарну поведінку!» — Сказав Дейк.
Кампанія триватиме у Нідерландах до 12 вересня. Щоб взяти участь у конкурсі, клієнти повинні викидати своє сміття у спеціальний золотий кошик. Ті, хто це робить, автоматично стають учасниками. Потім працівники ресторанів визначають переможців.