Передплата 2024 «Добре здоров’я»

McDonald’s виготовляє ювелірні прикраси із переробленого упакування

  • 22.08.2022, 16:45
  • 736

Мережа фастфуду започаткувала виробництво прикрас із сміття

Скрін із мережі
Скрін із мережі

Зважаючи на те, що Mcdonalds вважають суттєвим забруднювачем довкілля через надмірне використання упаковки, мережа вирішила реабілітуватися та запустила кампанію переробки відходів, у межах якої створила прикраси зі сміття.

У цьому компанії допоміг голландський ювелірний бренд De Vaal, який має колосальний досвід у цій галузі, пише Adweek.

Під час кампанії TBWA\Neboko мережа ресторанів швидкого харчування представила лімітовану колекцію 14-каратного золота та позолочених прикрас, зроблених зі сміття. Серед них — сережки із контейнерів для соусу з-під картоплі фрі та кільце із коробки від Біг Мака.

Щоб якнайбільше людей приєдналися до кампанії, у ресторанах запустили 30-секундну рекламу «Сміття та гламур». У ролику червоною доріжкою в оточенні папараці йдуть шанувальники фастфуду, які вирішили викинути своє сміття в особливу урну, щоб отримати золоту прикрасу.

Головний креативний директор TBWA\Neboko Дарре ван Дейк заявив, що перетворення марних речей, відходів, які ви знайдете на вулицях, на цінні прикраси — чудовий хід. Адже в так вдається привернути увагу людей до переробки сміття, яке можна перетворити на колекцію унікальних прикрас McDonald’s.

«Ось як ви заохочуєте гарну поведінку!» — Сказав Дейк.

Кампанія триватиме у Нідерландах до 12 вересня. Щоб взяти участь у конкурсі, клієнти повинні викидати своє сміття у спеціальний золотий кошик. Ті, хто це робить, автоматично стають учасниками. Потім працівники ресторанів визначають переможців.

Схожі новини