Передплата 2024 «Добра кухня»

Львів’яни дізнаються новини з… соціальних мереж

  • 27.10.2021, 14:10
  • 854

Місцеві канали дивляться рідше, однак кожен п’ятий-шостий львів’янин переглядає «Правда ТУТ: Львів», «UA: Львів», «NTA», «Західний»

Львів’яни дізнаються новини з… соціальних мереж
Львів’яни дізнаються новини з… соціальних мереж

Соціологічна група «Рейтинг» провела опитування серед львів’ян. Ключове питання, яке джерело отримання інформації про події в Україні.

63% львів’ян новини дізнаються через соціальні мережі, 57% переглядають новинні інтернет-сайти, 46% — дивляться телебачення.

«З груп і каналів у месенджерах отримують новини 17%, від родичів та знайомих — 16%, з радіо — 13%, з преси — 6%. Інтернет-ресурси (соцмережі та сайти) як джерела інформації частіше використовують молодші опитані, телебачення — старші», — зазначають соціологи.

39% респондентів зазначили, що дивляться телебачення кожного дня. Попри це чверть опитаних взагалі не дивиться ТБ. 1−2 рази на тиждень, або є рідше переглядають телепрограми 36% опитаних, дещо частіше — 12%. Найбільше тих, хто часто дивиться телебачення серед найстаршої вікової групи та жінок.

Телеканал «1+1» — лідер серед частоти переглядів серед львів’ян у загальнодержавному сегменті телебачення (41%). Телеканали СТБ, ICTV, «Україна» за останній місяць дивилися близько третини опитаних, «Новий канал» — чверть, «24-й канал», «Інтер», «5-й канал», «Прямий», «Україна-24» — кожен п’ятий-сьомий опитаний. «UA: Перший», «Espresso TV» — по 12%, телеканал «Наш» — 7%.

Місцеві телеканали переглядають значно рідше. 32% тих, хто взагалі дивиться телебачення, не переглядають місцеві телеканали. Кожен п’ятий-шостий львів’янин дивиться такі канали як «Правда ТУТ: Львів», «UA: Львів», «NTA», «Західний».

Майже 80% опитаних львів’ян щодня користуються Інтернетом. Лише 11% - не використовують його взагалі (переважно найстарше населення). Лідером серед соціальних мереж є Facebook (61%). Відвідують Youtube — 53%, Instagram — 35%, Tik-Tok — 10%. Якщо Youtube та Facebook мають доволі велику аудиторію серед представників старшого покоління (близько 40%), то Instagram та TikTok — серед наймолодших.

Серед месенджерів найпоширенішим є Viber (користуються — 67%). Facebook месенджер використовують 58%, Telegram — 39%, WhatsApp — 21%, Skype — 15%.

Аудиторія: мешканці Львова від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю. Вибіркова сукупність: 1200 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,8%. Терміни проведення: 1−11 жовтня 2021 р.

Читайте також: Нові рейтинги: Зеленський «падає», Разумков «росте»

Схожі новини