Передплатити Підтримати

Ізраїль заявив, що від препарату Pfizer можливі випадки міокардиту

Міністерство охорони здоров'я Ізраїлю заявило, що виявило кілька випадків міокардиту (запалення серцевого м'яза), зокрема - у молодих чоловіків, які отримали вакцину COVID-19 компанії Pfizer

Йдеться про те, що існує ймовірний зв'язок між другою дозою вакцини і появою міокардиту у чоловіків віком від 16 до 30 років.

Про це пишуть ЗМІ з посиланням на Міністерство охорони здоров'я Ізраїлю та заяву Pfizer

В Ізраїлі з грудня 2020 року по травень 2021 року зареєстрували 275 випадків міокардиту серед більш ніж 5 млн вакцинованих людей. Згідно з дослідженням, яке, за заявою міністерства, зробили три групи експертів, більшість пацієнтів, у яких виникло запалення серця, провели в лікарні не більше чотирьох днів, і 95% випадків були класифіковані як легкі.

Дослідження засвідчило, що «існує ймовірний зв'язок між отриманням другої дози вакцини (Pfizer) і появою міокардиту у чоловіків віком від 16 до 30 років».

У заяві Pfizer зазначено, що їй відомо про ізраїльські спостереженнях за міокардитом, і що причинно-наслідковий зв'язок з її вакциною не встановлений.

Повідомлено, що побічні ефекти ретельно вивчаються, і Pfizer регулярно зустрічається з Департаментом безпеки вакцин Міністерства охорони здоров'я Ізраїлю для перевірки даних.

Ізраїльський координатор з боротьби з пандемією Нахман Еш заявив, що ефективність вакцини переважує ризик.

Як уже йшлося раніше, минулого місяця консультативна група Центрів по контролю і профілактиці захворювань США (CDC) рекомендувала продовжити вивчення можливості зв'язку між міокардитом і вакцинами мРНК, зокрема вакцинами від Pfizer і Moderna Inc. 24 травня консультативна група CDC заявила, що дані Системи звітності про побічні ефекти вакцин (VAERS) засвідчили більш високу, ніж очікувалося, кількість спостережуваних випадків міокардиту або перикардиту в 16−24-річних.

Проте, група також повідомила, що дані з іншої бази даних — Vaccine Safety Datalink (VSD) — не показали, що показники міокардиту або перикардиту після вакцинації COVID-19 відрізнялися від очікуваних.

Минулого тижня Європейське агентство з лікарських засобів (EMA) заявило, що міокардит після вакцинації Pfizer не був приводом для занепокоєння, оскільки кількість таких інцидентів було таким же, як і серед населення в цілому. У той час повідомлялося, що молоді люди особливо схильні до цього захворювання.

Читайте також: Ізраїль першим у світі подолав коронавірусну кризу