Передплата 2024 «Добра кухня»

«У моїх моделях на чільному місці — український орнамент»

Роксолана Богуцька представила у Трускавці нову колекцію «Осінь-зима-2019»

Років п’ять тому відомий український дизайнер Роксолана Богуцька казала в інтерв’ю журналістові «ВЗ», що «впевнено крокує на міжнародний подіум». І слова дотримала: свої роботи Богуцька представляє за океаном і в європейських країнах, де ім’я української дизайнерки стоїть в одному ряду зі світовими законодавцями моди. Не забуває вона і про українських модниць. Минулими вихідними Роксолана вкотре порадувала вишуканими моделями на показі «Осінь-зима-2019», що відбувся у фешенебельному готелі «Міротель» у Трускавці. Щоб подивитися на нову колекцію, зі Львова прибули понад 400 гостей.

Перед показом я зайшла у примірочну, де пані Роксо­лана «чарувала» біля кож­ної дівчини. Я бачила, як вона страшенно хвилювалася.

— Я завжди хвилююся. Перед кожним показом. Хоча вже не доводиться думати про вартість колекції. Мені Всевишній допо­міг, і я почуваюся стабільно, не думаю, чи буде продаватися. Мене хвилює одне: наскільки ця колекція вдала творчо і чи сподобається шанувальникам вишуканої моди. Нову колекцію готувала з тим самим настроєм, з величезним бажанням ство­рення чогось нового і красиво­го. Як завжди, на першому місці етно, — розповіла Роксолана Богуцька журналістові «ВЗ». — У моїх роботах — модна жінка зі сучасним українським корін­ням. Цього разу у принта, які ми створювали, а ми щоразу дода­ємо новизни у принтах, я взяла за основу орнамент українсько­го килима. На мій погляд, мені вдалося це дуже осучаснити, бо робила тканини сучасні, але щоб відповідали тенденціям світо­вої моди. І на першому місці — український орнамент! Кольо­рова гама дещо пом’якшена, а дещо зміксована, переплетена з українським, але вона відпо­відає сезону «осінь-зима-2019».

— Бачу, знову використано багато ручної роботи…

— Звісно. І це у моїх моделях має бути обов’язково присут­нім. І тканини натуральні — ба­гато шкіри, вишивки і хутра.

Уже який рік поспіль моделі виходять на подіум не лише у сукнях і куртках-шубах україн­ського дизайнера, а й усі аксе­суари на моделях від бренду Роксолани Богуцької, у тому числі — взуття, торбинки.

Оскільки це колекція «осінь-зима», то більшість моделей виходили на подіум у шубках з принтами і без.

— Попри те, що ведеться ба­гато дебатів з приводу натураль­ного хутра, воно було завжди у моді, у моді і залишиться, — ска­зала дизайнер. — Я представляю хутряні вироби не лише бренду Роксолани Богуцької, а й однієї з провідних українських фірм, які виготовляють хутряний одяг. Наші жінки люблять хутро, тож воно має право на існування. За­раз модне кольорове хутро, тому ми у колекції використали зде­більшого саме таке.

— Скільки речей ви предста­вили на показі?

— Ми перевершили самі себе — було 75 виходів. За натурою я максималіст. Ми почали роз­робляти кілька блоків кольоро­вої гами тканин, взяли за основу кілька орнаментів. А коли почи­наю творити, бачу, що нема цьо­му меж. Якби показ не був при­значений на 3 листопада, ми би підготували ще більше моделей.

— Як довго готували цю ко­лекцію?

— Недовго. Лише два міся­ці, але дуже скрупульозно. Для такої колекції це дуже мало. Від створення принтів і тканин, і всіх аксесуарів і до цього показу — це був дуже важкий і напружений період.

— Чи підходили до вас мод­ниці з проханням продати річ, яку собі вподобали?

— Аякже! Але цими питання­ми займаються мої помічники. Насправді, сьогодні-завтра не можемо продати з колекції жод­ної речі, бо маємо заплановані покази в Америці, Австрії і ще кількох країнах. Іноді складаєть­ся враження, що ми артисти, бо так часто їздимо, як на гастролі (сміється. Г. Я.). Але це дуже приємно, що не лише в Україні, а й далеко за її межами хочуть ба­чити саме нашу колекцію, тому й організовують такі покази.

Схожі новини