Микола ШЕВЧУК: «Новин в ефірі стане більше»
Львівське телебачення готує зміни — нову назву, логотип, гарну картинку в кадрі, якісний звук
/wz.lviv.ua/images/news/2012/12/c96d34b7ca4a2e8956a0f5ff145c3a84.jpg)
Львівській обласній державній телерадіокомпанії — 55 років. ЛОДТРК була однією з перших в Україні компаній, яка не лише повідомляла про життя регіону, а й знімала фільми про видатних людей, влаштовувала політичні дебати в ефірі. Одна з найстаріших регіональних телекомпаній України (після київської. — Авт.) охоплювала творчою увагою весь західний регіон.
30 липня 1955 РОКУ виконком Львівської обласної ради прий-няв рішення про будівництво телевізійного центру у Львові. А вже 24 грудня 1957 року в ефір вийшла перша програма. Саме ця дата стала початком телевізійної ери на Львівщині. З 1976 року Львівський телецентр почав транслювати програми у кольорі.
Ветеран Львівського телебачення, заслужений журналіст України Василь Гаврилишин працює тут з 1966 року. Сьогодні він обіймає посаду завідуючого відділом співпраці ЛОДТРК з телекомпаніями України. Пан Гаврилишин пригадав найбільш яскраві моменти розвитку ЛОДТРК. “Зокрема, завдяки Львівському телебаченню народилися такі потужні співаки, як Яремчук, Білозір, Зінкевич, Ротару, — каже він. — Тут працювали журналісти від Бога. Телебачення — це колективна праця. Картинка, яку глядачі бачать в ефірі, — вершина айсберга. Над сюжетом працюють журналісти, оператори, редактори, технічний персонал. ЛОДТРК виконувала роль суспільного модератора, пропагувала проекти “Львівська марка”, “Якість продукції”. У Різдвяні свята транслювали коляду”.
Василь Гаврилишин пригадує, що один з етапів розвитку ЛОДТРК припадає на 90-і роки, часи Незалежності. “Львівське телебачення — перше і єдине на той час стало на бік народовладдя, — зазначає пан Гаврилишин. — Знімали фільми про тодішні багатолюдні мітинги”.
За останній час ЛОДТРК є чим похвалитися. Відкрито нове приміщення для служби новин — news room. Відтепер команда служби новин збільшилася. Ще одна цікавинка ЛОДТРК — відкриття у Львові музею телебачення, де експонують зразки телевізійної техніки, архівні матеріали, речі, які свідчать про історію телестудії у Львові.
Під час цьогорічної виборчої кампанії команда Львівського телебачення працювала у новому режимі інформаційного мовлення. У день виборів новини виходили в ефір щогодини. Кореспонденти повідомляли “гарячі новини” з дільниць за допомогою супутникового зв’язку та скайпу. Естафету оперативності перейняла програма “Неоднаково”, яка інформувала про попередні результати виборчих перегонів, обговорювала проблемні моменти з експертами, політологами, учасниками виборчих баталій, представниками політичних партій, Комітетом виборців України. Команда ток-шоу “Герць” у прямому ефірі підбила підсумки виборчої кампанії.
Створено новий сайт — www.lviv.tv. На радіо — новий конференц-зал Прес-центру, який став майданчиком для висловлення різних думок. Прес-конференції транслюються у прямому ефірі на радіо та в Інтернеті.
З 2013 року ЛОТДРК очікує нова епоха змін. Перші з них — зміна назви на ТРК “Львів” та створення нового логотипу каналу. Як розповів “ВЗ” генеральний директор ЛОДТРК Микола Шевчук, логотип виконано на тлі кольору індиго сріблястими літерами зі стилізованим зображенням львівської телевізійної вежі. Наступний крок — зробити сучасний телевізійний продукт: від гарної картинки в кадрі, якісного звуку, до нових програм, які матимуть широку аудиторію”.
Медійний ринок області та України насичений, щоб втримати планку, потрібно робити ставку на зміни, цікаві програми. “Життя вимагає від нас бути у тренді, — каже Микола Шевчук. — Наше завдання — отримати нових телеглядачів, а для цього необхідно створити сучасні цікаві проекти”.
З 2013 року частину нинішніх програм глядач не побачить в ефірі Львівського телебачення. На думку членів програмної ради ЛОДТРК, ці програми застаріли. З ефіру зникне більш як десять програм.
“Маємо сімнадцять годин ефіру, який будемо намагатись наповнювати якісними програмами. Робитимемо ставку на новинний блок. Новин в ефірі стане більше”, — розповідає керівник ЛОДТРК. — На нашу думку, це основоположний продукт для нашого каналу”.
Важливою для телеканалу буде соціальна складова ефірного мовлення. На Свято Миколая завдяки зусиллям Львівської обласної державної адміністрації та команди ЛОДТРК був організований благодійний марафон “Подаруй дитині родину” для збору коштів на спорудження будинку сімейного типу. Зібрано понад 800 тисяч гривень. До
1 червня 2013 року — Дня захисту прав дитини, цей будинок буде зведено та визначено сім’ю, яка там замешкає.
“Ще одним пріоритетом роботи ТРК “Львів” наступного року буде удосконалення ранкової програми, яка знайшла свою нішу на телеринку регіону та постійного телеглядача”, — підкреслив Микола Шевчук.