Передплатити Підтримати

Мер Копичинців тримає свої візитівки у... холодильнику

Бо виготовлені вони з м’яса

Нестандартний приклад того, як треба популяризувати малу батьківщину, показав голова Копичинецької міської громади на Тернопільщині Богдан Келічавий. Свої нові візитки (із контактним телефоном, електронною поштою) він надрукував на упаковці із в’яленими м’ясними чипсами, які виготовляє місцеве підприємство (чи не основне джерело надходжень у тамтешній бюджет). У такий спосіб мер хоче привернути увагу до Копичинців як до «ковбасної столиці України».

Особливість виробів зга­даної фірми у тому, що їх ву­дять не штучним, а натураль­ним димом, який отримують із дров фруктових порід. На міс­цеві ковбаси-шинки великий попит в окрузі, а голова міс­та хоче, щоб їх знали по всій Україні. І навіть за кордоном. Щоб у міста було ще біль­ше торгових зв’язків, робо­чих місць. І більше прибутків, а відтак — сплачених податків. Отож, зустрічаючись із діло­вими людьми, 29-річний мер роздає їм такі незвичні «коор­динатки».

Богдан Келічавий і його нова візитівка. У кишеню її не покладеш... Колаж Ігоря НЕСТЮКА

Наразі виготовлено три де­сятки «м'ясних» візитівок. Де­кілька їхній власник носить зі собою у портфелі, решту збері­гає у холодильнику. Богдан Ке­лічавий каже, що візьме ці ві­зитки у зарубіжні поїздки для промоції рідного міста. З ча­сом хоче виготовити і «вегета­ріанські» їстівні візитівки та їхні ековерсії. Кожна з них має бути прив’язана до Копичинців.

Креативний підхід Богда­на Келічавого підтримав його товариш — селищний голо­ва полтавської Опішні Мико­ла Різник. У відповідь копи­чинецький мер запропонував йому виготовляти візитівки на… кераміці, якою славить­ся це село.

Попри зливу захоплених відгуків, є і докори на адреси копичинецького голови. Кри­тики вважають недоречним такий самопіар. Дехто каже, що «не з тієї візитівки» мер розпочав свою роботу, — і на­тякають на купу невирішених комунальних, соціальних про­блем у громаді. А ще окремі недоброзичливці підозрюють мера у порушенні кодексу по­ведінки високопосадовця, ка­жуть про можливий конфлікт інтересів і корупційну складо­ву відвертої реклами комер­ційного підприємства.