Мер Копичинців тримає свої візитівки у... холодильнику
Бо виготовлені вони з м’яса
Нестандартний приклад того, як треба популяризувати малу батьківщину, показав голова Копичинецької міської громади на Тернопільщині Богдан Келічавий. Свої нові візитки (із контактним телефоном, електронною поштою) він надрукував на упаковці із в’яленими м’ясними чипсами, які виготовляє місцеве підприємство (чи не основне джерело надходжень у тамтешній бюджет). У такий спосіб мер хоче привернути увагу до Копичинців як до «ковбасної столиці України».
Особливість виробів згаданої фірми у тому, що їх вудять не штучним, а натуральним димом, який отримують із дров фруктових порід. На місцеві ковбаси-шинки великий попит в окрузі, а голова міста хоче, щоб їх знали по всій Україні. І навіть за кордоном. Щоб у міста було ще більше торгових зв’язків, робочих місць. І більше прибутків, а відтак — сплачених податків. Отож, зустрічаючись із діловими людьми, 29-річний мер роздає їм такі незвичні «координатки».
Наразі виготовлено три десятки «м'ясних» візитівок. Декілька їхній власник носить зі собою у портфелі, решту зберігає у холодильнику. Богдан Келічавий каже, що візьме ці візитки у зарубіжні поїздки для промоції рідного міста. З часом хоче виготовити і «вегетаріанські» їстівні візитівки та їхні ековерсії. Кожна з них має бути прив’язана до Копичинців.
Креативний підхід Богдана Келічавого підтримав його товариш — селищний голова полтавської Опішні Микола Різник. У відповідь копичинецький мер запропонував йому виготовляти візитівки на… кераміці, якою славиться це село.
Попри зливу захоплених відгуків, є і докори на адреси копичинецького голови. Критики вважають недоречним такий самопіар. Дехто каже, що «не з тієї візитівки» мер розпочав свою роботу, — і натякають на купу невирішених комунальних, соціальних проблем у громаді. А ще окремі недоброзичливці підозрюють мера у порушенні кодексу поведінки високопосадовця, кажуть про можливий конфлікт інтересів і корупційну складову відвертої реклами комерційного підприємства.