Маркування – прапор – окрема полиця
У Львові спеціально позначатимуть російські товари
Депутати Львівської міської ради з ініціативи громадськості затвердили ухвалу “Про координацію інформаційної діяльності та захист інформаційної безпеки на території м. Львова у 20142016 роках”. Згідно із документом, російські товари у магазинах спеціально будуть маркувати. Також стартує широка інформаційна кампанія на підтримку українського товаровиробника.
Підприємці, які торгують російськими виробами і харчами, повинні запровадити їх спеціальне помітне маркування позначкою “Товари з Російської Федерації“. Також на товарах і цінниках має бути зображення прапора РФ, а самі товари мають бути розміщені на окремих полицях. «Окремо слід наголосити на бойкоті російських товарів, зазначив голова фракції ВО «Свобода у Львівській міській раді Любомир Мельничук. Наші побратими»свободівці» вже затвердили такі рішення на Полтавщині та ІваноФранківщині. Львів’яни обов’язково повинні знати, хто і де продає товари країниагресора, виручка від продажу яких збагачує бюджет окупанта».
Також, за словами депутата, у Львові будуть здійснювати інформаційний супровід військовопатріотичних таборів, які проводять під егідою молодіжних патріотичних організацій, у навчальних закладах будуть проводити інформаційновиховні години з роз’ясненням політичної ситуації в Україні, агресії російської держави щодо України. Також буде підтримка громадських ініціатив із протидії гастролям музикантів, акторів та інших діячів шоубізнесу, які публічно схвалюють агресію проти України.
«Це нормальний шлях, яким йшли всі цивілізовані країни, які хотіли вийти з рабства», зазначив на брифінгу міський голова Львова Андрій Садовий. Останніми роками місто активно проводить кампанію підтримки львівського товаровиробника, зокрема, спільно з торговими мережами розміщує вказівники про те, що певний товар вироблено у Львові. Цю програму треба продовжувати, щоб ми знали, що купуємо. Адже купівля львівських товарів — це наш бюджет, зарплата, податки. Також важливо, щоб була інформація щодо українського виробника загалом та товарів, вироблених в інших країнах: Росії, Польщі, Естонії. Знаючи, де чия продукція, і якщо немає українського аналога, люди будуть свідомі у своєму виборі. Це мудре, економічно виважене рішення: свій до свого по своє».