Передплата 2024 «Добре здоров’я»

На Львівщині очікують американський туристичний десант

Мандрівники зі США готові до оздоровчого туризму в Трускавці

Фото умовне, з сайту zahidkurort
Фото умовне, з сайту zahidkurort

Цього року один з американських туроператорів впровадить пакетні тури для туристів зі США, які зацікавлені відвідати Львівщину.
Попри війну, американський туроператор взявся привезти в райони Львівщині перших туристів. Група складатиметься з п’яти-семи осіб. Також будуть окремі пакетні пропозиції для соло-туристів зі США.

Нещодавній промотур американських експертів до Львова та області показав, що жителі США зацікавлені їздити на оздоровлення в бальнеологічний курорт Трускавця, де ціна лікування стартує від трьох тисяч доларів. Туристи зі США також зацікавлені відвідувати туристичні місця бойків на Львівщині, зокрема фортецю «Тустань», замки Львівщини, музеї, а також гастротури на будь-який смак. Найбільше американцям засмакувало львівське мануфактурне пиво.

Про це повідомив для «ВЗ» начальник управління туризму та курортів Львівської ОВА Тарас Лозинський.

«У час війни потребуємо туристів для того, щоб показати нашу незламність»

Нагадаємо, для промоції Львівщини серед туристів США, десять днів американські тревел-експерти перебували у Львівській області. У рамках туру вони підготують промоційний ролик та інші матеріали, щоб залучити у Львівську область якомога більше туристів зі США. На цей промотур американців, запевняє Тарас Лозинський, не витрачали коштів з обласного бюджету. Американські експерти прилетіли за власні кошти, кілька готелів області їх розмістили безкоштовно. Побували на Яворівщині (там показували автентичні розписані іграшки, пригощали яворівським пирогом), Трускавці (бювет, пам’ятки архітектури), Стрийщині («Сколівські Бескиди», виробництво карпатських чаїв), Славське (гірськолижні курорти та екоферма «Плай», де виготовляють органічні сири), Бібрській територіальній громаді («Свірзький замок», дегустація вин, парк модернового мистецтва).

Тарас Лозинський каже, що зараз американці знають про Україну лише те, що тут війна, яку розв’язала рф. А що сюди можна їздити з метою лікувального туризму і поєднати це з вивченням унікальних пам’яток — для них це новина…

«У час війни потребуємо туристів для того, щоб показати нашу незламність та сміливість. Показати те, як відстоюємо нашу державу та виборюємо незалежність. Туризм привертає увагу та інтерес іноземців до нашої культури, природи та історії Львівщини. Нам важливо розвивати його», — прокоментував голова Львівської ОВА Максим Козицький.

«Нам потрібні американські туристи, бо вони можуть залишати тут гроші»

Тарас Лозинський відзначив, що американці поступово будуть приїжджати на Львівщину. Повноцінний американський туризм в нашому регіоні можливий лише після завершення війни.

«Зробили промоцію Львівщини на американському ринку, аби більше дізналися про популярні туристичні місця, про сервіс, персонал, інфраструктуру, — продовжує Тарас Лозинський. — Задоволені сервісом в готелях та в туристичній сфері. Говорили, що наша гостинність найкраща у світі. Наведу приклад з відгуків американців. Жили день в одному п’ятизірковому готелі Львова. Під час повітряної тривоги гості спустилися в укриття. Один з експертів туру так розхвилювався через тривогу, що в нього розболілася голова. Попросив кави. Офіціант приніс в укриття каву не лише тому, кого боліла голова, а для трьох персон. Все це є хороший сервіс. Нам потрібні американські туристи, бо вони можуть залишати тут гроші».

Уточнила в чиновника, що говорили американці про дороги на Львівщині. Відповів, що їх возили лише хорошими автошляхами.

«Зауважень до інфраструктури в американських гостей не було, — відзначив Тарас Лозинський. — Також приємно вражені інтерактивність наших музеїв, де є аудіогіди. Не було мовних бар'єрів, всюди могли спілкуватися англійською, навіть під час купівлі сувенірів. Експерт, який відвідав 42 країни світу зазначив, що сервіс туризму Львівщини достойний».

Схожі новини