У «Львівавтодорі» пояснили, чому транспортний хаб на Бандери має велодоріжку на… трамвайній зупинці
Порушень ДБН там немає, а «критики просто не розуміються»…
/wz.lviv.ua/images/news/_cover/489694/3436151259704995809814824248267153500859372n.jpg)
До редакції «ВЗ» звернулися інженери-будівельники, які вважають, що проєкт громадського простору на перехресті Бандери-Чупринки має чимало недоліків та порушень правил руху. Одна з найбільших проблем нового транспортного хабу — через трамвайну зупинку проходить велодоріжка. Це грубе порушення правил руху, що може призвести до важких наслідків і для велосипедистів, і для пасажирів трамвая. Що робити велосипедисту, коли в трамвай заходять пасажири?
Нагадаємо, у квітні на перехресті Бандери-Чупринки облаштували новий громадський простір та транспортний хаб, в рамках реконструкції вулиці Степана Бандери. На місці демонтованого кафе запрацює кіоск з продажу квитків для електротранспорту, на площі облаштують питний фонтан та павільйон.
/wz.lviv.ua/images/news/2023/05/342380045_627322482211146_4325092190639234252_n.jpg)
Як пояснив у коментарі для «ВЗ» директор ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк, інженери, які поскаржилися на порушення в облаштуванні руху на Бандери, просто не розуміють державних будівельних норм (ДБН). «Жодних порушень ДБН там немає, — запевняє чиновник. — Цим інженерам вартувало б почитати ДБН. Усі платформи для очікування громадського транспорту облаштовані згідно із концепцією, яку затвердив виконком Львівської міської ради. У Львові вже є варіанти, коли велодоріжка проходить через трамвайну зупинку. На Бандери-Чупринки ще не має усіх знаків. Буде знак для велосипедиста „Зупинись“. Всі ці моменти продумані».
За словами Миколи Власюка, транспортні платформи ознаменують так, аби себе комфортно почував і пішохід, і велосипедист.