Передплата 2024 «Добра кухня»

Ізраїльські вчені виявили 100 тисяч нових типів вірусів

• 28.12.2022, 11:30

Команда Тель-Авівського університету ідентифікувала близько 100 000 нових типів вірусів, що в дев’ять разів перевищує кількість відомих науці РНК-вірусів

Фото - pexels

Як повідомляє Israel National News, науковці вважають, що їхнє відкриття може допомогти в розробці антимікробних препаратів і в захисті від шкідливих для сільського господарства грибків і паразитів.

За словами керівника дослідження професора Урі Нері, науковці використовували нові обчислювальні технології для видобутку генетичної інформації, зібраної з тисяч різних точок по всьому світу (океани, ґрунт, стічні води, гейзери тощо).

Вони розробили складний обчислювальний інструмент, який розрізняє генетичний матеріал РНК-вірусів і вірусів-господарів, і використали його для аналізу великих масивів даних.

«У нашому дослідженні ми виявили, що РНК-віруси не є чимось незвичайним в еволюційному ландшафті та насправді в деяких аспектах не дуже відрізняються від ДНК-вірусів», — розповів Урі Нері.

За його словами, це відкриття допоможе людям краще зрозуміти, як використовувати віруси для потреб медицини та сільського господарства.