Передплатити

У відомому серіалі українку зобразили «недалекою злодійкою»

22 грудня на стрімінговому сервісі Netflix з’явився другий сезон серіалу «Емілі в Парижі»


Автори використали щодо українців стереотипи, які руйнують міжкультурні стосунки.

У другому сезоні одного з найпопулярніших серіалів 2020 року «Емілі у Париж (серіал входить в топ-10 найпопулярніших серіалів Netflix) його автори ввели новий персонаж.

Це — українка Петра, яка приїхала до Парижа з Києва. Головна героїня серіалу Емілі познайомилася з нею на курсах французької мови у четвертій серії. Дівчата вирушають разом на прогулянку, щоб попрактикуватися говорити французькою. За сюжетом Петра шокує Емілі своєю неосвідченістю та нахабною поведінкою.

Одна із глядачок серіалу, українка Євгенія Гаврилко, яка мешкає у Парижі, вже подивилася серіал та звернула увагу на те, як автори серіалу зобразили у ньому українок. Дівчина написала про це в Instagram.

Скрін із соцмереж

Вона також опублікувала кілька фрагментів із серії, які підтверджують її слова. Текст вона опублікувала англійською мовою і позначила в ньому офіційну сторінку Netflix, щоб привернути увагу авторів до використання «стереотипів, які руйнують світ і міжкультурні відносини», із якими люди борються XXI столітті.

«Я говорю тут від імені всіх українських жінок світу. І я відчуваю, що цього не можна ігнорувати. Будучи найуспішнішим шоу Netflix у 2021 році, знаючи свій вплив на мільйони розумів та сердець у всьому світі, у ньому виявилося місце для такого невігластва та нетерпимості? Те, як ви поставилися до образу українців у другому сезоні, в 4-й серії, — це такий дешевий трюк, абсолютний скандал і ганьба. І я не можу повірити, що це все ще відбувається у 2021 році. Час, коли ми виявляємо повагу до всіх націй та ґендерів. Час, коли ми боремося з усіма стереотипами, які руйнують світ та міжкультурні стосунки. Час, коли ніхто не сміється з таких убогих речей. Незважаючи на це, ви виставляєте українку як особистість без почуття смаку та гідності. Дурною, неосвіченою злодійкою. Ви взагалі серйозно? Така ганьба! І це тоді, що у світі величезна кількість талановитих українців, які впливають на світовий ринок технологій, моди, мистецтва, сталого розвитку, науки, спорту тощо?» — написала вона, додавши, що у мистецтві та моді, наприклад, працюють «кілька тисяч абсолютно космічних українок».

Вона вказала також багатьох українських дизайнерів та їхні бренди, відомі у світі: дизайнерку Юлію Пеліпас та її бренд Bettter Us, Анну Осмехіну та її TTSWTRS, Марію Фуртас та Cultnaked, Ксенію Шнайдер, Валерію Гузему, фотографиню Саша Самсонова, режисерку Таню Муньо, запропонувавши ознайомитися з їхньою творчістю.

«І я можу написати тут ще тисячі імен. І я впевнена, що у коментарях буде багато імен, які вам варто знати», — додала вона. Але чи справді нам потрібно доводити, хто ми й намагатися очистити імідж українок у світі", — запитала Євгена Гаврилко.

І додала, що «ліпше витратити свій час на творення, а не на боротьбу».

У постскриптумі дівчина подякувала, що у серіалі вони використали правильну назву Kyiv, а не кальку з російської Kiev.

Читайте також: Український фільм потрапив у топ найстрашніших хоррорів