Передплатити Підтримати

«Слуги» ігноруватимуть телеканали Ахметова: заява

Фракція «Слуга народу» вирішила ігнорувати телеканали олігарха Ріната Ахметова «Україна 24» та «Україна», бо вони «перетворилися на відверто пропагандистські «ДТЕК 24» і «Олігарх»


Про це написала у соцмережах речниця фракції Юлія Палійчук.

«Ми вирішили ігнорувати медіа, власник яких навмисно перетворює їх на свій корпоративний гучномовець для шантажу держави та суспільства. Якщо власник вважає вигідним для себе таке спотворення журналістики, щоб на його каналах відбувалися тільки проплачені або зманіпульовані в корпоративних інтересах ДТЕК дискусії, то збалансована участь будь-яких незалежних від олігарха політиків там просто неможлива», — йдеться в заяві.

Речниця додала, що коли олігарх дозволить редакціям і журналістам працювати за стандартами журналістики, то фракція змінить своє рішення.

«У той же час ми залишаємося абсолютно відкритими для будь-яких ЗМІ, які працюють незалежно, збалансовано та заради обʼєктивного інформування суспільства», — зазначила Палійчук.

Загалом у фракції наголосили, що причиною рішення стало «системне та навмисне розповсюдження фейків на вказаних телеканалах, публічні безпідставні образи тих, хто заважає олігарху, відверті маніпуляції, ненадання права на відповідь і яскраві прояви тієї олігархічної системи, з якою бореться команда президента».

Читайте також: Канали Ахметова запускають програму про деолігархізацію