З сайту ВВС зняли статтю з наклепницькими закидами проти Петра Порошенка

Адвокат президента України наполягає на «повному відновленні репутації» свого клієнта

Високий суд Лондона постановив, що матеріал BBC про те, що президент України Петро Порошенко нібито таємно заплатив щонайменше 300 тисяч фунтів за зустріч із президентом США Дональдом Трампом, є наклепом.

Таким чином, судова інстанція задовольнила позов українського лідера до телерадіокомпанії, пише видання PressGazette.

На попередніх слуханнях у Лондоні представники медіакорпорації стверджували, що в матеріалах не було жодних свідчень того, що Порошенко заздалегідь знав про платіж. Тому, як заявили у BBC, така заява не може вважатися наклепом.

Однак суддя, вислухавши аргументи обох сторін, ухвалив, що BBC подали свою заяву і супутні аргументи абсолютно однобоко.

Відтак з сайту британської медіакорпорації зняли статтю з наклепницькими закидами проти Петра Порошенка.

У свою чергу, Грехем Аткінс — керівник юридичної фірми Аtkins Thomson, що представляє Президента Порошенка в цьому позові про наклеп, заявив:

«Президент Порошенко висловлює глибоке задоволення рішенням Високого суду Англії, який встановлює, що публікація BBC про нього була звинуваченням, яке серйозно зашкодило його репутації, і відкидає спроби BBC применшити шкідливий вплив свого матеріалу. Як сказав Президент з самого початку, історія [про організацію таємної виплати в 400 000 тис. доларів, здійсненої через неофіційний канал в обмін на переговори з Президентом Трампом] була повністю неправдивою.

Президент Порошенко і далі наполягатиме на своїх вимогах в будь-якому необхідному форматі, необхідному для забезпечення повного відновлення його репутації.