Передплата 2024 «Добре здоров’я»

«Водій вилетів з машини і почав завдавати мені ударів по обличчю. Розбив окуляри...»

Поліція розслідує інцидент

У центрі Львова водій, що співпрацює з мобільним додатком Bolt, побив пасажира. Інформація про це з’явилась у кількох спільнотах у соцмережах. Є й коротке відео інциденту… Айтал Сергеєв, якого побив водій, розмістив у спільноті «Варта1» свою фотографію і коментар. Під оком у хлопця синець, розпухла губа… Що ж стало причиною такої агресії?

Як з’ясувала журналіст «ВЗ», 26-річ­ний хлопець викликав таксі через мо­більний додаток сервісу Bolt. Разом зі своєю дівчиною та собакою породи хас­кі Айтал повертався з дня народження. Машину очікував на вул. Кривоноса, на лавці. На годиннику була 22.40. На ви­клик приїхав водій автомобілем Toyota Corolla.

Прошу хлопця пригадати момент, як він робив замовлення. «У додатковому полі я вказав, що їду з собакою. У додат­ку висвітилась інформація, що їде саме ця машина. Ми тільки відчинили двері, ще не встигли сісти у машину, як водій сказав, що з собакою нас не повезе. Я кажу: „Ми вказували у додатку, що бу­демо з собакою“. На що він відповів: „У машині буде повно шерсті…“. Я перепи­тав, навіщо він тоді брав замовлення?».

«Я не дуже хотів сперечатися, — веде далі Айтал. — Це вже був вечір, після дня народження дуже хотілося додому. Я на нервах гримнув дверима, при цьому ні­чого не пошкодивши. Водій моменталь­но вилетів з машини і почав завдавати мені ударів по обличчю. Розбив окуля­ри… Далі побіг до авто і поїхав. Я пере­крив йому дорогу, але це його не зупи­нило. Він мене на капоті провіз кілька метрів… При цьому я чув, як він матю­кався. Після цього знову вийшов з ма­шини та почав бити сильніше, кидати мене на машини, що проїжджали по­руч… Моя дівчина кричала, аби він зу­пинився, але водій не реагував. Дівчина викликала поліцію. Поліцейські приїхали хвилин через 25−30. Та водій уже втік».

Айтал написав заяву у Галицький від­діл поліції. Після чого поїхав у травм­пункт, що у лікарні на вул. І.Миколайчука. «Через дві години цей водій написав за­яву на мене, що я на нього напав, — каже хлопець. — І що у нього опіки ока від перцевого балончика. Коли він напав на мене вдруге, я застосував перцевий ба­лончик. Це видно на відео. Якщо у ньо­го було пошкоджене око, як міг їхати за кермом? Чому не дочекався поліції, аби все розповісти? У травмпункті я його ба­чив зі спини. Лікарі підтвердили, що це був саме цей водій».

У Айтала, з його слів, зламана носо­ва кістка. І майже вибитий зуб. У хлоп­ця — брекети, які й притримують зуб, аби не випав. Від ударів порушилася уся конструкція. Доведеться йти до стома­толога.

Запитую, як часто хлопець їздить у таксі з собакою? «У 90% я їжджу у таксі з собакою. Було таке, що водій не помітив позначки про те, що їду з собакою, але конфлікту не було. Просто відмовився від замовлення, — каже хлопець. — Мій соба­ка не агресивний, йому майже два роки, і він звик до людей (Під час конфлікту хло­пець наказав, аби пес відійшов. — Авт.). У машині я саджу його на підлогу, між но­гами. У рюкзаку у мене був намордник. Якби водій сказав, що йому некомфорт­но, я б одягнув собаці намордник. Я їж­джу з ним у громадському транспорті, теж одягаю йому намордник».

«Ви можете скинути мені скрін за­мовлення? Хотілось би почути думку во­дія. Можливо, там є його контакти», — кажу. «На жаль, не можу скинути скрін. Бо він скасував замовлення, і воно у базі не відображається. Служба Bolt його номера не дає. Вони мені тільки повідо­мили, що його заблокували, і вони го­тові дати його дані на офіційний запит поліції»."А ви цього водія раніше не ба­чили?" - уточнюю. «Ні, — каже Айтал. — Я сподівався, цей інцидент зафіксував чийсь автомобільний реєстратор. Тому і виклав пост на «Варту».

У Нацполіції Львівщини журналісту «ВЗ» повідомили, що за фактом побиття відкрили кримінальне провадження за ч.1 ст. 125 ККУ, призначено медичні екс­пертизи. Усі обставини з’ясовують полі­цейські.

Коментар для «ВЗ»

Мобільний додаток Bolt

З нами співпрацюють багато во­діїв, а також автопарки і транспорт­ні компанії, і ми ретельно відстежує­мо зворотний зв’язок. Наразі доступ водія до платформи заблоковано. Наша служба підтримки сконтакту­валася з водієм і пасажиром, щоб дізнатися про подробиці інциденту. Ми готові всебічно сприяти розслі­дуванню, надаючи необхідну інфор­мацію поліції.

Схожі новини