Передплата 2024 «Добрий господар»

Україна прийняла міжнародне ралі «Пекін-Париж-2013»

Територією України “прокотилося” знамените ралі ретро-автомобілів “Пекін-Париж-2013”. Наша країна вперше приймала міжнародні трансконтинентальні автоперегони такого високого рівня – в них взяли участь 96 команд з 26 країн світу.

АВТОМОБІЛІ, які долають цей неблизький шлях, випущені у період з 1913-го по 1982 р. минулого століття. Маршрут пролягає через Китай, Монголію, Росію, Україну, Словаччину, Австрію, Швейцарію, Францію — і по дорогах, і по бездоріжжю. Найстаріший автомобіль — 100-літній Ford Model T. Аби добратися з Азії у Європу, від старту до фінішу “дідусям” автопрому потрібно здолати 12 тис. 247 кілометрів! Це понад місяць у дорозі — учасники стартували 28 травня від Великої Китайської стіни і фінішують 29 червня біля Ейфелевої вежі.

Українські дороги учасники долали у три етапи та зупинялися для відпочинку та невеличких ремонтів машин у Харкові, Києві та Львові. Щоб команди та їхні “залізні коні” почувалися на українських теренах комфортно, напружено попрацювали представники Автомобільної федерації України та співорганізатор ралі «Пекін-Париж-2013» на території нашої країни — туристична компанія «Трайдент».

— Наша компанія тендерно виграла ексклюзивне право бути організатором цього ралі на території України, — розповіла “ВЗ”керівник відділу корпоративного обслуговування туристичної компанії “Трайдент” Ольга Ейріх. — У нас солідний досвід — ми реалізували чимало бізнес- та міжнародних проектів і спеціалізуємось на корпоративному туризмі. Компанія активно розвивається, а керівництво дбає про постійне зростання професійного рівня працівників, які надають послуги. Тож коли відбуваються тендери, до шкали оцінок входять і такі показники — скільки років компанія на ринку, як вона динамічно розвивається, які проекти вона робила і які стосовно них відгуки. А вони наразі були тільки найкращими. Свіжий приклад — ралі “Пекін-Париж-2013”. Ми на високому рівні організували це дійство — приїхало 250 осіб, 113 ретро-автомобілів з багатьох країн світу. Усіх учасників потрібно було провести через митницю, забезпечити готелями і харчуванням, допомогою у паркуванні, організувати перекриття вулиць і регулювання руху і, зрештою, організувати повний, “під ключ”, супровід перегонів.

Приміром, у Львові, перед тим як учасники ралі заїхали до готелю “Дністер Прем’єр”, заздалегідь прибула група працівників компанії “Трайдент”, яка інспектувала усі номери, узгодила меню, послідовність і час подачі страв, перевірила “розсадку” — як люди сидітимуть в ресторані. А ще познайомилась з кожним із персоналу готелю, який відповідає за логістику валіз, паркування, охорону, поселення та інші речі. Врахували кожну деталь і досконало вивчили «дорожню легенду учасників» — адже дрібниць у цій справі немає. Тоді не виникає жодних проблем і... нашої роботи практично непомітно! Але саме такий підхід свідчить про високі професійні якості і є “вищим пілотажем” у туристичній сфері.

— Автомобілі-учасники цих перегонів мають солідний вік, тож, мабуть, не обійшлося без поломок?

— Технічну допомогу надавав наш персонал, який володіє технічною англійською мовою. Окремо працювала служба “тех-асистанс”, до якої зверталися люди, у яких зламався автомобіль. Поломку фіксували і знаходили варіанти вирішення проблеми.

— Чи виникали складнощі із запчастинами, адже до ретроавтомобілів їх знайти непросто. До того ж ці машини недешеві — є екземпляри вартістю кілька мільйонів євро...

— Ми вирішували такі питання двома способами. За необхідності замовляли деталь з-за кордону, і її доставляли міжнародні кур’єрські служби. Наш працівник отримував деталь і привозив безпосередньо клієнту. Інший варіант — замінити масло, зробити поточне технічне обслуговування чи, приміром, відновити спицю від колеса. Такі речі нам вдавалося полагодити за допомогою механіків.

Чи є перспективи знову зустрічати в Україні учасників цього знаменитого ралі?

— Під час вечірнього брифінгу у прес-залі готелю «Дністер Пре-м’єр» екіпажі з Нової Зеландії, Австрії та Нідерландів активно спілкувалися з представниками ЗМІ та виявили бажання ще не раз від-відати нашу країну. Тож сподіваємося, що у 2016 році технічний директор Endurance Rally Association Кім Банністер знову прокладе маршрут через територію нашої батьківщини. І хоча здається, що до старту наступних перегонів “Пекін-Париж” ще зовсім далеко, починати підготовку, аби знову долучитись до ралі, будемо вже.

Фото автора.