Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Дві тисячі дзвінків на добу!

Журналістка «ВЗ» побачила зсередини, як працює контакт-центр Кредобанку

Кредобанк працює на ринку вже 31 рік та входить у двадцятку найбільших банків України. І, що важливо, гнучко реагує на виклики часу. Так, через ковід-пандемію і карантинні обмеження у роботі банку з’явилися значні зміни. У цій непростій ситуації роль контакт-центру Кредобанку у вирішенні питань лише зросла.

Коли б ви не дзвонили за номером інформаційної лінії, у будь-який час доби, консультант контакт-центру завжди радо поспілкується з вами і допоможе вирішити більшість із ваших питань. Важливо, що у контакт-центрі Кредобанку роблять акцент на живому спілкуванні з клієнтом, а не на «голосових роботах», хоча автоматизовані голосові сервіси в банку теж присутні. Спілкування вживу дозволяє ефективно вирішувати нетипові для клієнтів ситуації. Якщо клієнт обирає опцію «З'єднатися з консультантом», то він з’єднується з ним в середньому за 11 секунд.

А як працює контакт-центр всередині? Вхід туди стороннім суворо заборонений, для цього потрібна спеціальна перепустка. Адже йдеться про збереження банківської таємниці клієнтів. Журналістці «ВЗ» випала ексклюзивна нагода побувати в контакт-центрі Кредобанку й поспілкуватися з його працівниками.

І от ми заходимо у просторе приміщення контакт-центру, де за комп’ютерами з телефонною гарнітурою працюють консультанти. Це приємної зовнішності молоді хлопці й дівчата (середній вік команди — 27 років). Частина працівників розмовляє по телефону, частина відповідає на письмові запитання клієнтів.

Директор контакт-центру Наталія Козик розповідає, що тут працює злагоджена команда консультантів, які щодоби обслуговують до 2 тисяч дзвінків клієнтів.

«Контакт-центр працює цілодобово і надає клієнтам інформацію про продукти, послуги, тарифи та сервіси банку, — каже Наталія Козик. — Це класична інформаційна лінія. Також ми працюємо, як служба клієнтської підтримки по платіжних картках. Окрім того, консультанти відписують клієнтам на письмові запитання, які надійшли через спеціальну форму для письмового запиту з офіційного сайту банку. Запитання, які клієнти залишили у соцмережах банку та онлайн банкінгу, — це також компетенція контакт-центру».

Директор контакт-центру Наталія Козик: “Контакт-центр — це наша кузня кадрів”. Фото пресцентру Кредобанку
Директор контакт-центру Наталія Козик: “Контакт-центр — це наша кузня кадрів”. Фото пресцентру Кредобанку

Маємо і такий сучасний сервіс, як Відеоконсультант. Клієнт, перебуваючи за кордоном чи в Україні, може замовити відеозв’язок і наживо поспілкуватися онлайн з нашим консультантом. Для цього треба на нашому сайті вибрати опцію «консультант онлайн», обрати тему звернення і заповнити відповідну форму. Причому для клієнта дзвінок — безкоштовний. У цьому наша додаткова перевага.

Послуга Відеоконсультант діє з вересня 2020 року. Кредобанк став першим серед банків, хто впровадив такий сервіс в Україні. Це досить унікальний проєкт.

Маємо хороші показники щодо прийняття дзвінків від клієнтів по часу реакції на дзвінок. Частка прийнятих дзвінків становить 98%. Важливо, у випадку відсутності вільного консультанта, великої кількості звернень чи певних непередбачуваних обставин — діє послуга callback. Клієнт може замовити послугу зворотнього дзвінка, і як тільки звільняється консультант, система автоматично здійснює дзвінок до клієнта.

Контакт-центр має також і сервіс самообслуговування. Ці сервіси спрямовані на самообслуговування клієнта, після верифікації номеру телефону і певних реквізитів картки. Здебільшого клієнтів цікавить залишок коштів на карті, операції по зміні статусів або лімітів по платіжній картці. Клієнт самостійно отримує озвучену голосовим роботом інформацію.

Локація контакт-центру у Львові — найбільша. У Тернополі є також і резервний контакт-центр. Декілька локацій — загальноприйнята практика. Контакт-центри розміщуються в різних місцях, аби забезпечити безперебійне обслуговування клієнта — незалежно від форс-мажорних обставин.

Контакт-центр — це чудовий інструмент організації продажів. У Кредобанку є можливість замовити доставку кредитної картки для клієнтів банку через кур’єра. Клієнту не потрібно звертатися у відділення банку, кредитну карту можуть доставити безкоштовно куди потрібно.

Під час ковід-пандемії у банку впровадили чимало нових онлайн-сервісів та оновили онлайн-банкінг. Під час першої хвилі карантину до банку були звернення, пов’язані з оформленням кредитних канікул. Кредобанк одразу пішов назустріч клієнтам, які опинилися у незручній фінансовій ситуації, а контакт-центр обслуговував прийом заявок на кредитні канікули.

У контакт-центрі працює сучасна система управління взаємовідносинами з клієнтами — CRM-система, де відображені дані клієнта, історія звернень, якими продуктами він користується. Проводиться оцінка рівня задоволеності клієнта як послугами контакт-центру, так і банку загалом.

Контакт-центр регулярно проводить акцію «таємний покупець» — коли консультант не знає, що до нього телефонує не клієнт, а таємний опитувальник. Ця особа звертається по певному питанню і потім оцінює повноту і якість наданої інформації, ставить свій відгук за рівнем обслуговування консультанта. Клієнти мають змогу самостійно залишити оцінку рівня лояльності. Такий показник демонструє, наскільки клієнт готовий порекомендувати банк після звернення в контакт-центр, або після отримання певної послуги. Зараз цей показник на хорошому рівні — 57%.

Консультантка Марта Викоцька: “Працюю в контакт-центрі вже три роки і дуже задоволена. Я комунікабельна людина і мені подобається спілкуватися з людьми”. Фото пресцентру Кредобанку
Консультантка Марта Викоцька: “Працюю в контакт-центрі вже три роки і дуже задоволена. Я комунікабельна людина і мені подобається спілкуватися з людьми”. Фото пресцентру Кредобанку

Підходимо до робочого місця одного з працівників контакт-центру і спілкуємося. Консультантка Марта Викоцька розповідає, що працює вже три роки і дуже задоволена. Працює і як консультант, і як відеоконсультант. «Я дуже комунікабельна людина і мені подобається спілкуватися з людьми, — розповідає Марта. — За день, якщо добре старатися, то можна відповісти на 100 дзвінків. І це не просто 100 дзвінків, а 100 клієнтів із різними настроями, проблемами і різною тривалістю розмов. Спектр клієнтів у нас величезний — і старші люди, і молоді, як підприємці, так і люди, які подорожують за кордон. І всім треба допомогти».

Консультантка розповідає, що у роботі трапляються певні незвичні чи навіть кумедні випадки: «Дуже смішно було, коли телефонує клієнт і каже: «Розблокуйте мені карту, змініть ліміти, я йду в магазин». Ти змінюєш. А потім телефонує його дружина: «Заблокуйте карту чоловіка, зніміть ліміти, бо він пішов у магазин». Ми, звичайно, пояснюємо, що не можемо без відома власника карти заблокувати її.

Так відбуваються відеоконсультації онлайн. Фото пресцентру Кредобанку
Так відбуваються відеоконсультації онлайн. Фото пресцентру Кредобанку

Часто бувають звернення, коли клієнт поїхав на роботу за кордон і йому там перераховують зарплату. Він відкрив карту у валюті євро, а йому потрібний злотий. Він попередньо не уточнив валюту і йому перераховують зарплату в євро. Євро не зараховуються, кошти кудись «зникають», клієнт у паніці, телефонує до нас. Ми пояснюємо, що кошти в банку є, лише необхідно надати уточнення щодо валюти".

Принагідно Марта Викоцька інформує, що користувачу платіжної карти перед поїздкою за кордон варто зателефонувати у контакт-центр, щоб попередити про свою подорож та з’ясувати усі подробиці банківських операцій за межами країни.

До речі, Кредобанк має пропозицію, розраховану в тому числі й на заробітчан, — це платіжна карта в злотих «Złotówka». З нею у Польщі можна знімати готівку без комісії у банкоматах РКО Bank Polski й конвертувати валюту в онлайн-банкінгу Кредобанку. Така карта користується популярністю серед батьків, чиї діти навчаються за кордоном. Карту «Złotówka» можна оформити або в злотих, або в євро.

«Контакт-центр — це наша кузня кадрів, — резюмує директор контакт-центру Наталія Козик. — Приймаємо на роботу студентів без досвіду, без банківської освіти і проводимо власними ресурсами навчання консультантів. Вчимо всіх продуктів, послуг, специфіку банківського обслуговування. Власне є шанс для тих студентів, які не мали можливості навчатися у вишах з економічним, фінансовим профілем, почати свою кар’єру в банківській установі».

Так виглядає робоче місце консультанта контакт-центру. Фото пресцентру Кредобанку
Так виглядає робоче місце консультанта контакт-центру. Фото пресцентру Кредобанку

Схожі новини