Передплата 2024 ВЗ

Навчає молодь, як… розмовляти телефоном

За годину таких консультацій платять 480 доларів

“А ну як під час розмови хтось задасть мені запитання, а я не знатиму правильної відповіді”... Фото exploringyourmind.com
“А ну як під час розмови хтось задасть мені запитання, а я не знатиму правильної відповіді”... Фото exploringyourmind.com

Кілька років тому американка Мері Джейн Коппс заснувала консалтингову фірму The Phone Lady («Телефонна пані») — аби допомогти молодим людям подолати фобію телефонних розмов і покращити «телефонний етикет». Як не дивно, такі консультації надзвичайно популярні. І зовсім не дешеві: година занять із «Телефонною пані» коштує аж 480 доларів.

Як пояснює місіс Коппс, для багатьох пред­ставників покоління «міленіалів» (народжених плюс-мінус на межі тисячоліть) розмова теле­фоном є неабияким випробуванням. Мовляв, молоді люди настільки звикли писати смс-ки й текстові повідомлення у різних месенджерах, що навіть телефонна розмова видається їм «осо­бистим контактом». Якого воліють уникати…

«У представників мого покоління телефон був на стіні у кожному домі, і нас змалку вчили відповідати на дзвінки й телефонувати», — роз­повіла засновниця компанії The Phone Lady у інтерв'ю виданню Business Insider. «Міленіали» ж такого досвіду не мають, а відтак телефонна розмова їх лякає…

За словами Мері Джейн Коппс, її клієнтами є переважно молоді люди, які працюють у фінан­совому секторі або ж «стартапах».

"Їхній страх перед телефонними розмова­ми часто виникає через побоювання, — каже «Телефонна пані». — Мовляв, під час розмови хтось задасть мені запитання, а я не знатиму правильної відповіді… Своїм клієнтам я час­то кажу: «Хочу, щоб протягом трьох наступних днів ви не писали повідомлень у месендже­рах». І раджу їм обов’язково зателефонувати своїм друзям і рідним".

Утім, такі поради не завжди спрацьовують. Деякі «міленіали» так і не наважуються подзво­нити… Тоді The Phone Lady бере ініціативу в свої руки й сама, без попередження, телефо­нує своїм клієнтам.

Схожі новини